- Anoniem26 augustus 2014 om 23:41
hallo ,
mijn naam is lisa ik heb al 7 jaar en relatie met een jongen. maar ik voel me meer en meer aangetrokken tot de vrouwen. ik kan het niet helpen ik word zelf bijna niet meer opgewonden van mijn vriend. kan iemand mij helpen wat ik moet doen ik zie hem nog graag. maar er is iets die mij tegenhoud.6 reactiesReagerenJohn (moderator)
27 augustus 2014 om 07:04Dat is een moeilijke vraag. Ik denk dat je je gevoel moet volgen. Maar daar dan wel eerlijk over moet zijn.
ReagerenAnoniem27 augustus 2014 om 18:32ik durf het hem echt niet zeggen wil hem geen pijn doen
ReagerenJohn (moderator)
27 augustus 2014 om 21:50Het hem niet vertellen en dan later voor een voldongen feit stellen is wellicht nog pijnlijker.
Reageren
Maar probeer er eerst achter te komen of je gevoelens voor vrouwen reëel zijn.Anoniem27 augustus 2014 om 23:16hoe kan ik daar dan achter komen ? ik kan tocj moeilijk achter zijn rug iets met een vrouw beginnen omdat ik het gevoel heb dak ik lesbisch ben he ? pff ;(
ReagerenJohn (moderator)
28 augustus 2014 om 00:25Iets met een vrouw beginnen, is toch de enige manier om er achter te komen hoe het met je gevoelens zit. Of je dat achter zijn rug moet doen? Het is een dilemma…. Maar zoals je op dit moment in je relatie zit zul je niet gelukkig worden. En je partner ook niet.
ReagerenAnoniem28 augustus 2014 om 09:09ik zal nog zien hoe ik het doen. maar het is inderdaad de enige manier denk ik ook jammergenoeg 😮 maar ik moet het weten
Reageren