Zoeken Vraag het forum

wat moet ik doen ?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

hallo ,
    mijn naam is lisa ik heb al 7 jaar en relatie met een jongen. maar ik voel me meer en meer aangetrokken tot de vrouwen. ik kan het niet helpen ik word zelf bijna niet meer opgewonden van mijn vriend. kan iemand mij helpen wat ik moet doen ik zie hem nog graag. maar er is iets die mij tegenhoud.

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat is een moeilijke vraag. Ik denk dat je je gevoel moet volgen. Maar daar dan wel eerlijk over moet zijn.

Reageren
    Anoniem

ik durf het hem echt niet zeggen wil hem geen pijn doen

Reageren
    John (moderator)

Het hem niet vertellen en dan later voor een voldongen feit stellen is wellicht nog pijnlijker.
    Maar probeer er eerst achter te komen of je gevoelens voor vrouwen reëel zijn.

Reageren
    Anoniem

hoe kan ik daar dan achter komen ? ik kan tocj moeilijk achter zijn rug iets met een vrouw beginnen omdat ik het gevoel heb dak ik lesbisch ben he ? pff ;(

Reageren
    John (moderator)

Iets met een vrouw beginnen, is toch de enige manier om er achter te komen hoe het met je gevoelens zit. Of je dat achter zijn rug moet doen? Het is een dilemma…. Maar zoals je op dit moment in je relatie zit zul je niet gelukkig worden. En je partner ook niet.

Reageren
    Anoniem

ik zal nog zien hoe ik het doen. maar het is inderdaad de enige manier denk ik ook jammergenoeg 😮 maar ik moet het weten

Reageren
Reageer op: wat moet ik doen ?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.