- Meisjemetprobleem1 september 2017 om 01:33
Ik heb dus een soort van relatie met een jongen van 18 en ik ben 14 maat hij wil me aNaal nemen maar ik weet niet of ik dat wil Hij zegt dat het niet veel voor stelt maar ik vind het eng en Hij wil niet luisteren wat moet ik doem
4 reactiesReagerenMeisjemetprobleem1 september 2017 om 01:46Hij is trouwens bijna 18
ReagerenMeisjemetprobleem1 september 2017 om 01:59Hij zegt ook dat het raar is omdat het niks bijzonders is
ReagerenJohn (moderator)
1 september 2017 om 09:31Als jij dat niet wilt, moet je dat ook niet toelaten. Daar zal hij zich mee moeten afvinden. Laat je NOOIT dwingen om dingen te doen die jij niet wilt!!!! Jij bent de baas over je eigen lichaam!
Het is toch echt niet zo, dat het niks voorstelt. Dat kan een behoorlijk pijnlijke aangelegenheid zijn.
ReagerenAnoniem2 september 2017 om 11:03Beste Meisje,
Soort van relatie bestaat niet. Jammer dat je al sexuele ervaring hebt op je 14e jaar. (zonder oordeel:) Maar nu je actief bent, kun je altijd het doen zoals het hoort: namelijk: VEILIG, bespreekbaar maken en NOOIT iets doen wat jij niet wil of waar je nog niet zeker van bent. Praat met je vriend over dit. Vertel mekaar hoe je het dan zou willen en wat je eng vind. En reliseer je dat als je ouder bent en dit blijkt niet de liefde te zijn waarmee je oud qil worden…zal je sexleven en je handelingen altijd besproken worden. Want er komt een keer een jongen die een heel leven met jou wil opbouwen en serieus is. En dan zal jij je schamen..ookal zal je het niet/nooit vertellen..Maar denk NU na o er je handelingen. Ik heb mijn dochter altijd geleerd: wees zuinig op je lichaam. Het is je tempel. Ze mocht zelf weten of zij sex wil of niet. Respect voor je lichaam. Ze is bijna 18..nog maagd. En het enige wat zij ervaart is: Jongens die op haar pad komen en die haar als een trofee willen…zooo zij is nog maagd..wauw..zulke meisjes zijn blijkbaar zeldzaam…hierdoor heeft ze 3relatie’s gehad en zij is zo sterk dat ze ook die jongens doorhad! Nu is ze teleurgesteld in jongens, maar ze weet dat er ook 10% goede,serieuze jongens zijn. En ik hen haar geleerd om sterk te zijn. Een man moet een aanvulling zijn op haar leven..NIET iemand die haar gelukkig maakt. Gelukkiger! Want gelukkig is zij al..op haar zelf! Dus mijn tip: wees 14jaar en doe goed en komt goed!
Je bent jong, misschien (weinig) besef maar denk erover na. Doe wat jij wil met je leven..maar kies voor JEZELF!
Reageren