Zoeken Vraag het forum

Wat moet ik doen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik heb een vraag
    Een vriendin van mij is psychisch ziek en doet vaak zelfmoordpogingen
    Nu moet ze geopereerd worden kleine ingreep aan haar schouder nu heeft ze tegen mij gezegd dat ze de dag van de operatie veel medicatie wil gaan slikken in de hoop dat het dan tijdens de operatie fout gaat moet ik dit gaan bespreken met haar ouders dokter of iemand ben bang dat ik haar kwijt raak als ik niks zeg maar als ik wel wat zeg dan raak ik haar als vriendin kwijt en zal ze mij niet meer vertrouwen help aub

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Als het mis gaat tijdens de operatie en jij niets hebt gezegd zul je je daar altijd verwijten over maken. jij had het namelijk kunnen verhinderen.

Ik zou er toch eens met de ouders over praten.

Reageren
    Anoniem

Maar is het echt gevaarlijk als het niet gevaarlijk is hoef ik onze vriendschap niet in gevaar te brengen zou het echt fout kunnen gaan pff het maakt me bang

Reageren
    John (moderator)

Ik weet niet welke ingreep er gedaan gaat worden en hoe dat met verdoving zit. Daar kan ik je dus niets over zeggen. Weten haar ouders over de zelfmoordpogingen? Is ze daarvoor in behandeling? Hoe oud is je vriendin? Wat heeft ze al voor pogingen ondernomen?

Reageren
    Anoniem

Ze gaat onder narcose
    Ze heeft vaker overdosis genomen en in haar polsen gesneden ze was wel in behandeling en nu ging ze op school nog naar vertrouwenspersoon maar daar is ze het nieuwe schooljaar niet meer geweest mijn vriendin is 17 jaar

Reageren
    John (moderator)

Als ze onder narcose gaat is er wel een risico. Ik zou het met haar ouders bespreken.

Reageren
    Anoniem

Ja als er risico’s aanzitten moet ik dat zeker gaan doen ik wil niks op me geweten hebben
    Bedankt

Reageren
Reageer op: Wat moet ik doen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.