Zoeken Vraag het forum

fibromen in de schaamstreek

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik heb nu wel een serieuze vraag, sinds 2 jaar geleden kreeg ik een fibroom in de schaamstreek en heb deze weg laten branden. (cauteriseren) en een half jaar erna kreeg ik hem weer terug op dezelfde plaats en kort daarna kreeg ik nog een fibroom in de schaamstreek erbij en toen ook waterwratjes,daar ben ik mee naar de huisarts geweest en die vertelde mij dat ik die kreeg omdat ik die waarschijnlijk nog nooit gehad had en vanzelf na 2-3 maanden weer weggingen maar na 5 maanden zaten de wratjes ze er nog dus heb er een paar kapot gekrauwd wat hevig bloedde, toen heb ik de rest maar laten zitten. en 2 weken geleden heb ik de fibromen en de wratjes weg laten branden. maar ik vind het vreemd dat ik na een half jaar toen ik een nieuwe vriendin had ineens fibromen kreeg en daarna wratjes .ik vraag mij dus af of fibromen ook sexueel overdraagbaar zijn door huid op huid kontakt? want mijn vriendin had er ook in de schaamstreek en ik heb nergens anders nooit fibromen gehad en ook geen wratjes etc..

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Fibromen zijn niet overdraagbaar. Het is dus de vraag of het wel fibromen waren en geen genitale wratjes.

Reageren
    Anoniem

ja daar zeg je ook weer wat…volgens de dokter niet maar die kan er ook wel eens naast zitten natuurlijk

Reageren
    John (moderator)

Vooral omdat je vriendin ook een wratje had is genitale wratten toch wat meer voor hand liggend.

Reageren
    Anoniem

ja dat is ook zo. nu maar hopen dat het wegblijft

Reageren
    sindy

Niks aan de hand hoor…jammer dat de meeste mensen er meteen een soa erop na schreeuwen ik heb het ook maar de dokter zei dat het door wrijvingen kwam zolang het niet uitzien als mini bloemkooltjes

Reageren
Reageer op: fibromen in de schaamstreek
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Schurft of eczeem: wat is het verschil?

4 min leestijd

Schurft: oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Schaamluis: oorzaak, symptomen en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.