anaal in een relatie

Ik probeer soms ook anaal met mn vriend en meestal vind ik het pijnlijk en komt hij er niet ver in omdat zijn penis erg dik is maar als we echt hele uitgebreide sex hebben en ik erg opgewonden ben dan vind ik het heerlijk en stoot hij hem er helemaal in. Als vrouw moet je denk ik enorm opgewonden zijn voor anaal.

Reageren

Er kwam alleen maar poep uit onze bed werd erg vies. Mij. Man en ik zijn lekker klaar gekomen. Ik vind anal nu geil en geef mijn man wekelijks 1 keer. Ik kom soms klaar doordat hij te gelijk met mijn clitoris speelt.

Reageren

Nou de G spot zit bij een vrouw niet bij haar anus of darmen hoor. Ga anatomie leren. De prostaat is de g spot voor mannen. Vrouwen kunnen niet klaarkomen van anale sex, misschien evt prettig vinden . Of doen het voor de man of fantasie. Sowieso moet niks. Moet er niet aan denken om daar in te roeren. Al kan ik nog zoveel van iemand houden. Daar is het eenrichtingsverkeer. En ga ook een vent niet analen. Evt stimuleren met voorwerp zou ik over willen denken maar niet met dildo ofzo. Wordt ie maar gay.

Reageren

Nou de G spot zit bij een vrouw niet bij haar anus of darmen hoor. Ga anatomie leren. De prostaat is de g spot voor mannen. Vrouwen kunnen niet klaarkomen van anale sex, misschien evt prettig vinden . Of doen het voor de man of fantasie. Sowieso moet niks. Moet er niet aan denken om daar in te roeren. Al kan ik nog zoveel van iemand houden. Daar is het eenrichtingsverkeer. En ga ook een vent niet analen. Evt stimuleren met voorwerp zou ik over willen denken maar niet met dildo ofzo. Wordt ie maar gay.

Reageren

Ik heb al bijna 9 jaar lang anal sex met me vrouw en ze geniet er even veel van als ik haar vaginaal neuk denk dat het verschilt van persoon tot persoon .

Reageren

Ik ben al een beetje ouder en mijn tweede vrouw ook. Zij wil totaal geen sex meer, omwille van allerlei kwaaltjes en ongemakken.
    Ik daarentegen heb vóór ons huwelijk, nadat mijn ex me verlaten had voor een vrouw, zelf ook een gay-periode achter de rug.
    Ik heb altijd al van anale sex kunnen genieten, mag ik nu opnieuw contacten leggen met mannen, om via gay-sex toch zelf ook nog een beetje van sex te kunnen genieten, of moet ik voor de rest van mijn tijd op een houtje bijten ?

Reageren

Anale sex heeft niks met Gay zijn te maken. Mijn vrouw vind anal heerlijk op zijn tijd, erg geil en opwindend. Ook likken wij elkaar anaal. En laat ik haar squirten. Ze vind vindt het ook opwindend om mij in mijn kontje te neuken, ik vind dit zelf ook enorm lekker. Je vrouw de controls geven als jezelf op zijn hondjes gepakt wordt. Via P-spot stimulatie kom je kei en keihard klaar. WoW! Ik heb niks met andere mannen, nul. Anale opwindendheid voor ons enorm geil.

Reageren

Ik heb anaal leren waarderen door n vrouw waar ik n relatie mee had . Nadat de relatie ten einde kwam dacht ik er nooit meer van te kunnen genieten . Nu heb ik sex met n vrouw die daar erg van geniet en er ook van klaar komt. Voor ons beide hoort het er echt bij . Voor de sex spoelen we beide anaal en ook brengt ze wel eens wat bij mij naar binnen
    Ze vind t heerlijk als ik na een lange sex sessie klaar kom in haar anus .ze loopt daar dan de geleding mee rond
    Er is niks mis met anale sex als je er beide van geniet

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: anaal in een relatie

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe