Zoeken Vraag het forum

Raar gevoel clitoris

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo!

Sinds het weekend heb ik al een raar gevoel aan de clitoris en ook eromheen. Ik had eerst ook dat mijn vagina brandde bij het plassen, maar sinds drie dagen geleden drink ik eindelijk 2L water per dag (dit deed ik eerst niet) en nu brand mijn vagina alleen af en toe.

Het ergste vind ik nog wel het gevoel bij de clitoris. Het is niet echt pijn, maar gewoon… raar en ongemakkelijk. Omdat ik eerst dacht dat ik blaasontsteking had, heb ik daarvoor wel urine laten testen, maar ja daar kwam niks uit en die zeiden dat ik weer moest bellen als het steeds zo bleef.

Ik heb wel aan schimmelinfectie gedacht, maar ik heb geen jeuk en aan mijn ondergoed te zien ook geen afscheiding. Weet iemand wat mijn probleem zou kunnen zijn? Ik durf niet zo snel het te laten zien aan de dokter…

13 reacties
    Reageren
    Anoniem

Oh ja als ik anoniem ben kan ik natuurlijk niet een post wijzigen. Ik ben verder niet seksueel actief (ook niet geweest), misschien dus wel in het verkeerde kopje. Maar goed, dan weet je wel dat het geen SOA kan zijn.

Reageren
    John (moderator)

Zie je ook een verkleuring van je clit of je schaamlippen?

Reageren
    Anoniem

Ik denk het niet, maar is moeilijk om over te oordelen als je nooit echt naar beneden kijkt…

Reageren
    John (moderator)

Je zou het in principe wel kunnen zien als je met een spiegel kijkt. Je ziet of je clit en je schaamlippen roder lijken dan de omgeving of dat het er iets gezwollen uitziet.
    Het zou een schimmelinfectie kunnen zijn.

Reageren
    Anoniem

Ik denk van wel. Ik zie nu pas dat ik wel wittigheid rond de vagina heb, het geeft alleen niet af aan mijn ondergoed blijkbaar.

Ik zal morgen wel even bellen, met wat geluk kunnen ze telefonisch bepalen of het dan ook echt een schimmelinfectie is of niet en kan ik medicatie ophalen zonder het te laten zien. Ik vind het alleen zo vreemd omdat ik het eens eerder heb gehad, maar toen jeukte het vooral, terwijl het nu gewoon een vervelend gevoel is.

Reageren
    John (moderator)

Dat kan. Een schimmelinfectie hoeft zich niet altijd op dezelfde manier te presenteren. Telefonisch bepalen of het een schimmelinfectie is zal wel wat moeilijk worden. Je zou natuurlijk zelf een crème daarvoor kunnen halen in de apotheek en die even uitproberen.

Reageren
    Anoniem

Toen ik belde en ze dachten dat het blaasontsteking was terwijl ik al vroeg of het een schimmelinfectie was, zei de receptioniste dat je voor dit soort dingen niet langs hoeft te komen… daarom ga ik er vanuit dat het telefonisch ook kan.

Hoef ik voor een crème niet een recept te vragen dan? Want dan kan ik morgen direct om 8u die kant op.

Reageren
    John (moderator)

Nee hoor. Die kun je gewoon in de apotheek of zelfs de drogist kopen. Canesten Gyno bijvoorbeeld.

Reageren
    Anoniem

Zal ik doen!

Weet je ook hoe ik die moet gebruiken? Ik vind het dan wel weer zo raar aan de dames daar te vragen gezien ik dan niet bel. Ik snap dat het erin moet maar ja…

Reageren
    John (moderator)

Er zit een uitgebreide beschrijving in de verpakking.

Er zijn twee mogelijkheden:

crème die met een applicator 7 dagen achter elkaar moet worden ingebracht of een vaginale zetpil. Die hoeft maar 1 x keer te worden ingebracht.

Reageren
    Anoniem

De vaginale zetpil had ik de vorige keer geprobeerd maar die maakte het alleen maar erger, dus ik ga sowieso voor de crème.

Dan vertrouw ik het wel met die beschrijving als die inderdaad zo uitgebreid is. Bedankt!

Reageren
    ingrid

ik loop zo al een paar maand en ben naar een neuroloog geweest ik had een straal meer van de urine hij wilde me solderen en ging niet daarmee heeft hij me onder verdoving gesoldeerd en dat gevoel is nog steeds niet weg ik weet niet wat ik moet doen ik wil er zo graag van af van dat raar gevoel eet iemand raad

Reageren
    John (moderator)

Ga dan terug naar de dokter…

Reageren
Reageer op: Raar gevoel clitoris
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.