- Anoniem15 januari 2014 om 22:33
Hallo, ik kan nu niet slapen van de stress.. Ik zit met een probleem een jongen en ik hebben iets. We zijn twee weken terug verder gegaan, hij jad geen voorvocht in het begin want zijn eikel was nog droog. Maar nadat ik hem onhandig afgetrokken had ging hij me vingeren, het was een geil gevoel op dat moment. Daarna gingen we gewoon knuffelen en heb ik hem nog een keer afgetrokken.. Toen had hijwel voorvocht. Kan het toch zijn dat ik nu zwanger raak, want vorrige wee maandag moest ik.ongesteld worden.
Hopelijk kan iemand me helpen.. Heb heel veel zenuwen.
Groetjes meisje uit overijssel..4 reactiesReagerenJohn (moderator)
15 januari 2014 om 23:26Van aftrekken en vingeren raak je niet zwanger.
Reageren
Om zwanger te raken moet er toch echt sperma direct in je vagina terecht komen.Anoniem16 januari 2014 om 16:48Dit lucht op bedankt! Maat door vingeren kan er toch sperma in je vagina komen?
ReagerenJohn (moderator)
16 januari 2014 om 17:20Dat zou kunnen. Maar dan moet er wel vers sperma op die vinger(s) zitten.
Hoe oud ben je?
Verloopt je menstruatie anders altijd regelmatig?Denk er eens over na om aan de pil te gaan of in ieder geval de volgende keer een condoom te gebruiken.
ReagerenAnoniem16 januari 2014 om 23:26Ik ben 16 jaar oud. En over een maamd word ik 16 en ga ik aan de pil. We gaan de volgende keer beter opletten. Maar toen hij in me ging, met zijn vinger had hij alleen zn droge eikel aangeraakt, .. Bedankt voor de tips.
Ps moet volgend weekend ongesteld wordn volgens de planning
Reageren