- Anoniem6 december 2014 om 05:40
Er staat al veel en heb veel reacties gelezen maar wilde mn vraag toch stellen. Mn vriend en ik zijn intiem geweest.. Zijn onderbroek uit en mijn onderbroek uit.. We hebben zo tegen elkaar geschuurd, zonder dat hij in me kwam.. Zijn geslachtsdeel en mijn hebben elkaar wel een tijd geraakt/geschuurd maar hij kwam niet klaar ofzo… Ik moet nu ook ongesteld worden maar ben te laat (4 weken en 3 dagen) dit zou ook door de stress kunnen natuurlijk.. Kan ik zwanger zijn…?
8 reactiesReagerenAnoniem6 december 2014 om 06:04Nu ben je overtijd ik ziu voor de zekerheid een zwangerschap test doen dan weet je of zwanger bent het hoeft niet zo te zijn dat je meteen sex heb gehad dat je zwanger bent.maar voor jou gevoel toch een test doen dan weet je hoe het zit.
ReagerenJohn (moderator)
6 december 2014 om 10:42Het is zeer onwaarschijnlijk dat je zo zwanger bent geraakt. Om zwanger te raken moet er toch echt sperma direct in je vagina terechtkomen.
Is je menstruatie normaal wel altijd op tijd?
Reageren
Hoe oud ben je?Anoniem6 december 2014 om 23:56Ik ben bij stress periodes ook wel over tijd geweest (soms wel 2 weken te laat) maar omdat ik zo’n situatie gehad heb, link ik het nu automatisch daaraan… Er was wel wat voorvocht aanwezig absoluut geen sperma en bij sommige reacties word dit als een kans benoemd.. vandaar dat ik ook angstig word.. ik ben 20 trouwens..
ReagerenJohn (moderator)
7 december 2014 om 00:30In voorvocht zitten in principe geen levende spermacellen. Tenzij er direct vooraf een zaadlozing zou zijn geweest. De stress kan er natuurlijk voor zorgen dat je cyclus in de war raakt.
Reageren
Misschien is het een idee om de pil te gaan gebruiken. Daarmee kun je je cycli regelen en je hoeft je geen zorgen te maken over een eventuele zwangerschapAnoniem7 december 2014 om 14:09Bedankt voor je reactie. Er is geen sprake geweest van vooraf zaadlozing of sperma. Alleen voorvocht. Het is inderdaad verstandig om te starten met de pil, helemaal mee eens. Hoop dat ik zsm ongesteld word, zodat ik in ieder geval dit gehad heb.. ik laat jullie weten hoe dit zal aflopen…
ReagerenJohn (moderator)
7 december 2014 om 14:25Als je menstruatie nog langer uitblijft, is het wellicht verstandig om toch even naar je huisarts te gaan. 5 weken is wel erg lang…
ReagerenAnoniem10 december 2014 om 23:04Ik wilde doorgeveb dat ik sinds twee dagen ongesteld ben geworden. Ik denk dat stress bij mij een factor is geweest waardoor het maar niet kwam. Ik zal voor mezelf maatregelen nemen want wil deze angst niet nog een keer meemaken! In ieder geval bedankt voor de reactie en tips die gegeven zijn, dat heeft me ook goed gedaan. Met vriendelijke groeten!
ReagerenJohn (moderator)
11 december 2014 om 00:35Dat is dat probleem in ieder geval opgelost. 😉
Reageren