Zoeken Vraag het forum

Vraagje

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Er staat al veel en heb veel reacties gelezen maar wilde mn vraag toch stellen. Mn vriend en ik zijn intiem geweest.. Zijn onderbroek uit en mijn onderbroek uit.. We hebben zo tegen elkaar geschuurd, zonder dat hij in me kwam.. Zijn geslachtsdeel en mijn hebben elkaar wel een tijd geraakt/geschuurd maar hij kwam niet klaar ofzo… Ik moet nu ook ongesteld worden maar ben te laat (4 weken en 3 dagen) dit zou ook door de stress kunnen natuurlijk.. Kan ik zwanger zijn…?

8 reacties
    Reageren
    Anoniem

Nu ben je overtijd ik ziu voor de zekerheid een zwangerschap test doen dan weet je of zwanger bent het hoeft niet zo te zijn dat je meteen sex heb gehad dat je zwanger bent.maar voor jou gevoel toch een test doen dan weet je hoe het zit.

Reageren
    John (moderator)

Het is zeer onwaarschijnlijk dat je zo zwanger bent geraakt. Om zwanger te raken moet er toch echt sperma direct in je vagina terechtkomen.

Is je menstruatie normaal wel altijd op tijd?
    Hoe oud ben je?

Reageren
    Anoniem

Ik ben bij stress periodes ook wel over tijd geweest (soms wel 2 weken te laat) maar omdat ik zo’n situatie gehad heb, link ik het nu automatisch daaraan… Er was wel wat voorvocht aanwezig absoluut geen sperma en bij sommige reacties word dit als een kans benoemd.. vandaar dat ik ook angstig word.. ik ben 20 trouwens..

Reageren
    John (moderator)

In voorvocht zitten in principe geen levende spermacellen. Tenzij er direct vooraf een zaadlozing zou zijn geweest. De stress kan er natuurlijk voor zorgen dat je cyclus in de war raakt.
    Misschien is het een idee om de pil te gaan gebruiken. Daarmee kun je je cycli regelen en je hoeft je geen zorgen te maken over een eventuele zwangerschap

Reageren
    Anoniem

Bedankt voor je reactie. Er is geen sprake geweest van vooraf zaadlozing of sperma. Alleen voorvocht. Het is inderdaad verstandig om te starten met de pil, helemaal mee eens. Hoop dat ik zsm ongesteld word, zodat ik in ieder geval dit gehad heb.. ik laat jullie weten hoe dit zal aflopen…

Reageren
    John (moderator)

Als je menstruatie nog langer uitblijft, is het wellicht verstandig om toch even naar je huisarts te gaan. 5 weken is wel erg lang…

Reageren
    Anoniem

Ik wilde doorgeveb dat ik sinds twee dagen ongesteld ben geworden. Ik denk dat stress bij mij een factor is geweest waardoor het maar niet kwam. Ik zal voor mezelf maatregelen nemen want wil deze angst niet nog een keer meemaken! In ieder geval bedankt voor de reactie en tips die gegeven zijn, dat heeft me ook goed gedaan. Met vriendelijke groeten!

Reageren
    John (moderator)

Dat is dat probleem in ieder geval opgelost. 😉

Reageren
Reageer op: Vraagje
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.