Zoeken Vraag het forum

seks gaat heel moeilijk

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • greentje

Hallo, ik heb nog niet heel lang een vriend, maar elke keer als we seks willen hebben word zijn penis opeens slap.. Zomaar uit het niets. Na veel gepruts en gewerk en voorspel lukt et soms ff en voor je t weet is hij al klaargekomen en dat is het dan..
    Ik ben zelf ook nog nooit klaar gekomen, weet niet hoe, probeer me te ontspannen te genieten, maar zo gaat dat gewoon niet met een vriend die ook moeite heeft met zijn penis.
    Ik voel me nu niet aantrekkelijk.. Ookal zegt hij me dat dat echt 100% niet het probleem is.. Wat moet ik nou doen.. Iemand tips?
    Seks hoort toch fijn en lekker te zijn en dat heb ik nu gewoon totaal niet….. 🙁

3 reacties
    Reageren
    Lola

Hai, er zijn tig manieren om seks te hebben. Niet alleen maar zijn penis in jouw vagina. Laat hem zijn handen en mond gebruiken. Ik denk dat het komt doordat jullie nog erg onervaren zijn, maar blijf het proberen. Zolang jullie je fijn en ontspannen met elkaar voelen, zit het wel goed.

Succes

Reageren
    satopex

ik wil eerts eens weten hoe oud jullie zijn greentje,heb een vermoeden dat jullie totaal nog geen ervaring hebben met sex.net wat lola zegd je moet het langzaam opbouwen.nog een vraag trekt hij z’n eigen regelmatig af en spuit hij dan sperma?als dat zo is moet zeker voorbehoeds middelen gebruiken.(pil en condoom).

Reageren
    Heleen

Inderdaad, wat Satopex schrijft: gebruiken jullie wel voorbehoedsmiddelen?! Al voorlichting gehad – en begrepen – over SOA’s?!

Reageren jullie nog?
    Groetjes Heleen

Reageren
Reageer op: seks gaat heel moeilijk
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.