- Anoniem7 juni 2015 om 16:13
Hallo,
Ik heb al 3 jaar een vriend en wij hebben nog geen seks gehad. Mijn vriend is eerst besneden 2 jaar terug. En nu willen we al een hele tijd seks maar het lukt niet. Ik heb niet het gevoel dat ik zenuwachtig ben. En mijn vriend is wel een beetje zenuwachtig maar daarna valt het wel mee zegt hij. Het lukt ons niet om zijn penis in mij te stoppen. We gebruiken ook glijmiddel maar het lukt niet. Ik heb geen pijn. Hoe komt dit ?en wat kunnen we doen? Kan je ook geen vagina hebben?
Kan het ook zijn dat je verkeerd zit?5 reactiesReagerenJohn (moderator)
7 juni 2015 om 18:04Of hij “verkeerd” zit weet ik natuurlijk ook niet. Misschien moet hij eens een keer goed kijken waar de vaginaopening zit.
Reageren
Dat je geen vagina zou hebben is niet erg voor de hand liggend. Het zou wel je maagdenvlies kunnen zijn dat in de weg zit.Anoniem7 juni 2015 om 18:22Wat bedoelt u met het maagdenvlies wat in de weg kan zitten?
ReagerenJohn (moderator)
7 juni 2015 om 18:30Je vagina is “afgesloten” door een maagdenvlies (hymen) Bij een ontmaagding moet dat vaak eerst doorbroken worden.
ReagerenAnoniem8 juni 2015 om 16:06Wat kan ik dan doen dat het maagdenvlies niet meer in de weg zit?
ReagerenJohn (moderator)
8 juni 2015 om 16:21Je vriendje iets harder laten duwen met zijn penis (kan wel een beetje zeer doen, maar wel maar heel even en een beetje bloeden)
Reageren
Je kunt het ook zelf met je vingers proberen of met een dildo bijvoorbeeld.