Zoeken Vraag het forum

Sex lukt niet

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo
    Ik ben een meisje van 16 en al 1.5 jaar samen met een jongen. We proberen al even sex te hebben, maar dit lukt niet. We nemen altijd onze tijd en heb geen stress tijdens het gebeuren. Maar telkens als hij probeert binnen te gaan, krijg ik helse pijn en deze stopt ook niet. Daarom lukt het ons ook niet om echt sex te hebben.
    Weet iemand de oorzaak van het probleem? Of heeft tips?
    Ik vind dit dan ook heel vervelend.
    Gr. Mieke

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het zou kunnen dat je maagdenvlies iets te dik is. Wat ik je in ieder geval zou aanraden is om met deze klacht naar je huisarts te gaan.

Reageren
    Anoniem

De eerste keer doet wel altijd erg pijn omdat dan je maagdenvlies scheurt. Daar moet je even doorheen, is niet prettig.

Reageren
    Anoniem

Vingeren met 2 vingers lukt dan weer wel pijnloos, dus kan het dan wel liggen aan maagdenvlies?

Reageren
    Anoniem

Bedankt voor je steun.

Reageren
    John (moderator)

Dat is moeilijk te zeggen. In het maagdenvlies zit een opening. Het zou dus kunnen dat je met vingers iets makkelijker kunt manoeuvreren zodat het minder pijn doet als wanneer er penetratie is met de penis.

Reageren
Reageer op: Sex lukt niet
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.