- Anoniem8 augustus 2014 om 21:34
Hallo
Ik ben een meisje van 16 en al 1.5 jaar samen met een jongen. We proberen al even sex te hebben, maar dit lukt niet. We nemen altijd onze tijd en heb geen stress tijdens het gebeuren. Maar telkens als hij probeert binnen te gaan, krijg ik helse pijn en deze stopt ook niet. Daarom lukt het ons ook niet om echt sex te hebben.
Weet iemand de oorzaak van het probleem? Of heeft tips?
Ik vind dit dan ook heel vervelend.
Gr. Mieke5 reactiesReagerenJohn (moderator)
8 augustus 2014 om 23:10Het zou kunnen dat je maagdenvlies iets te dik is. Wat ik je in ieder geval zou aanraden is om met deze klacht naar je huisarts te gaan.
ReagerenAnoniem9 augustus 2014 om 11:21De eerste keer doet wel altijd erg pijn omdat dan je maagdenvlies scheurt. Daar moet je even doorheen, is niet prettig.
ReagerenAnoniem15 augustus 2014 om 20:35Vingeren met 2 vingers lukt dan weer wel pijnloos, dus kan het dan wel liggen aan maagdenvlies?
ReagerenAnoniem15 augustus 2014 om 20:36Bedankt voor je steun.
ReagerenJohn (moderator)
15 augustus 2014 om 22:26Dat is moeilijk te zeggen. In het maagdenvlies zit een opening. Het zou dus kunnen dat je met vingers iets makkelijker kunt manoeuvreren zodat het minder pijn doet als wanneer er penetratie is met de penis.
Reageren