Zoeken Vraag het forum

ineens mastrubeert hij tijdens onze sex???

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • anoke

Wat moet ik hiervan denken? Ik heb er gemengde gevoelens over en weet niet of het normaal is of niet.

Ik heb nog niet anders geweten,dat wij tijdens onze vrijpartij tot ons punt komen door gewoon sex te hebben met elkaar.

Nu schrok ik toch wel ineens toen hij een 2tal minuten voor hij klaar kwam,dat hij hem terug trok en begint te mastruberen tot hij aan zijn punt kwam.
    Ik heb dit nog nooit met hem meegemaakt?

Hij gaf als uitleg dat ik het fysiek lastig had en dat hij hem daarom terug trok om zelf klaar te kunnen komen.

Ik heb het wel fysiek een beetje moeilijker dan normaal, aangezien ik zwanger ben en mijn buikje begint te groeien.
    Maar er zijn nog momenten geweest dat het fysiek wat moeilijker ging en toen deed hij zoiets niet en hadden we gewoon sex tot het einde.

Ik heb ook al opgemerkt dat zijn erectie soms eens wat zakt tijdens onze sex.
    Ik voel me hierbij zo onzeker en weet niet goed of ik het normaal moet vinden.
    Toen dit hem voordeed,voelde ik mij echt te min.
    Terwijl hij zeker en vast vind dat dat niet nodig is.

Wie weet raad?
    thx

Zijn gedrag naar mij toe is de laatste tijd ook anders,maar ik dacht dat het kwam door de zware opleiding die hij momenteel volgt.

4 reacties
    Reageren
    LB

Misschien vind hij het wel gewoon een beetje eng omdat je zwanger bent.
    Er zijn zat mannen die daar een beetje moeite mee hebben. Bang om de baby te beschadigen of zo.
    En ben jij altijd precies even erg opgewonden ? Verwen elkaar eens op een andere manier !!! Heee, en is zijn gedrag écht anders ? Heb zelf ook kindjes en weet dat ik tijdens de zwangerschap ook écht zelf anders reageerde. En het blijft toch een spannende periode.

Reageren
    anoke

Het gekke is dat hij voordien zoiets niet deed,en ik was ook al zwanger.Dus ik denk niet dat hij het eng vind. Ik ken hem zo niet….
    Miss heb je gelijk,wij zwangeren hebben last van ons hormonale huishouding.
    Maar toch twijel ik…..

Reageren
    brenda a

als je zo twijfelt praat er dan met hem over. misschien is er inderdaad iets aan de hand, zeg dat je het wil weten omdat dit je juist onzeker maakt.
    gewoon vragen, dat is het beste.
    fijne zwangerschap verder, Brenda

Reageren
    Anoniem

Niets aan de hand toch? Ik vind het niet zo vreemd hoor.

Reageren
Reageer op: ineens mastrubeert hij tijdens onze sex???
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.