Zoeken Vraag het forum

Seks en mastruberen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Aabbb

Ik heb een vraag, waar ik als het kan advies van wil krijgen als het lukt. Ik heb nu lange tijd een relatie rond de 5 maanden met mijn vriendin, ik zelf wordt heel snel ongewonden van lichtelijk aanrakingen of beetje intensief zoenen.

Ik heb voor de tijd dat ik een vriendin heb, iets verkeerds gedaan waar ik nu nog steeds mee zit, mastruberen ik mastrubeer ongeveer wel 3 x op een dag. Ik wil nu weten of het invloed heeft op de seks, want ik kom maarliefst binnen de paar minuten klaar en zal graag dit willen uitbreiden naar laten we zeggen misschien 10 minuutjes inplaats van 2
    Heeft het door het te veel mastruberen ervoor gezorgd dat ik gewoon gewend ben om snel klaar te komen, en wat is nou beste wat ik kan doen.
    Want mijn theorie is als ik echt m’n best doe om niet te mastruberen, en dan eenmal seks ga hebben dst het veel sneller over is dan zelfs 2 minuten.
    Wil graag langere seks met mijn vriendin omdat zei het ook minder vind worden dst ik al na de 2 minuten klaar kom.
    Heb zelf ook erectieproblemen dat die op het moment aankomt dst wij gaan vrijen niet heel goed hard is, maar der voor een hele stevige erectie heb.
    Ben nu 19 jaar oud. Bedankt voor de hulp alvast

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Je zult je moeten gaan beheersen wat masturberen betreft. Het zal zeker meespelen.

Daarnaast zou je tijdelijk een andere oplossing kunnen gebruiken om te snel klaarkomen te voorkomen. Vraag aan je huisarts een tube emla zalf. Die verdoofd licht en daarmee kun je de gevoeligheid van de eikel verminderen zodat het iets langer gaat duren voordat je klaarkomt.

Reageren
    Aaabbb

Zal dit dan een positieve invloed hebben, want om het grof te zeggen ben ik gewoon verslaafd eraan geworden, door die hoge shot van dopamine die je binnenkrijgt nauwkijks. Is het wel een lastige proces om uit die mastrubeer cycles te komen.

Zo’n zalf kan je gewoon bij de apotheek halen? Vind het zelf niet heel fijn om naar huisarts te stappen en liefs houd ik dit privé van ouders ect.

Reageren
    John (moderator)

Het zal er zeker bij helpen. De zalf is alleen maar op recept verkrijgbaar.

Reageren
Reageer op: Seks en mastruberen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.