Zoeken Vraag het forum

jeuk na seks

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Angel

klachten tijdens en na seks, schimmelinfectie?

Sinds een aantal maanden heb ik tijdens en na de seks (alleen of met mijn partner) veel last van jeuk rondom mijn schaamlippen. Als ik geen glijmiddel gebruik heb ik er ook last van en dus ook tijdens het masturberen, dus het lijkt mij niet te komen van het gebruik van het glijmiddel of de condooms.
    De huisarts behandelt mij nog steeds met verschillende zalfjes tegen schimmelinfecties maar dit helpt nog niet tot nu toe. Uit de kweek kwam niks bijzonders uit.

Herkent iemand hier iets in?
    Ik heb soms het gevoel niet serieus genomen te worden en weet niet meer zo goed wat ik nu moet doen.

Groetjes Angel

1 reactie
    Reageren
    Anoniem

Hoi Angel,

Ik gebruik dan geen condooms maar hev er ook vaak last van en het is ook echt heel vervelend. Ik zat op internet te zoeken naar antwoord en toen kwam ik hier. Ik weet ook niet wat het is, het schijnt dat seks niet goed is voor de zuurtegraad van je vagina even zo gezegd en ik dacht dat het misschien daar aan lag?.
    Je bent in ieder geval niet de enige!

Reageren
Reageer op: jeuk na seks
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.