- Anoniem5 oktober 2014 om 10:40
Hallo allemaal,
Sinds een paar dagen heb ik flinke jeuk aan mijn schaamlippen.
Ik heb alleen maar sex met mijn man, en een tijdje geleden Is de jeuk voor het eerst gekomen na orale sex bij mij.
Mijn man heeft zo af en toe ook last van een droge eikel en rode stippen op zn eikel.
Ik heb geen afscheiding of branderig gevoel bij het plassen ofzo. Ook sex zelf doet geen pijn en voelt ook niet ongemakkelijk.
Maar ik word dus gek van de jeuk. Ik probeer er niet aan te komen, maar dat is erg lastig. We hebben wel een schimmelcreme in huis en smeren allebei soms omdat We denken dat we een tijdje terug een.schimmel hadden.
Kan dit dat weer zijn? Of soa? Of wat dan ook?? Ik weet het allemaal niet meer…
Alvast bedankt voor de hulp!!
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
5 oktober 2014 om 10:56Het lijkt alleszins op een schimmelinfectie.
Reageren
Gebruik beiden een zalf tegen schimmelinfecties. Volg de gebruiksaanwijzing. Minimaal 7 dagen gebruiken en in de tussentijd even geen seks.Anoniem5 oktober 2014 om 14:37Ok.
Zou het evt ook een irritatie kunnen zijn? Ik ga zo af en toe in bad met mn dochter en dan Was ik haar met zwitsal. Na het bad ben ik dan altijd wat gevoelig.
Ik heb daarnet even met canesten gyno gesmeerd en ik moet zeggen dat de jeuk een heel stuk verminderd is gelijk.
ReagerenJohn (moderator)
5 oktober 2014 om 14:56Het lijkt toch meer op een schimmelinfectie omdat je man er ook last van heeft
ReagerenAnoniem5 oktober 2014 om 15:19Anoniem5 oktober 2014 om 16:32hallo ik heb ook jeuk aan mijn vagina en een brandend gevoel bij het plassen
maar ik heb nog nooit sex gehad dus een soa kan het niet zijnwat zou het anders zijn en wat kan ik er dan aan doen ??
ReagerenJohn (moderator)
5 oktober 2014 om 16:53Het zou dus een schimmelinfectie kunnen zijn. Je kunt bij de drogist of apotheek zalf kopen tegen vaginale schimmelinfecties en die gebruiken.
Reageren
Andere optie is dat je eerst even naar je huisarts gaat dan weet je zeker of het een schimmelinfectie is. De huisarts kan je er ook iets voor voorschrijven.