- Anokemv5 februari 2026 om 11:35
Wij zijn 1,5j samen en gisteren dikke ruzie gehad omdat men vriend me niet wil likken als ik nat ben. Droog wel. Het voelt alsof hij vies is aan mij maar dat ontkent hij. Ik snap het echt niet. Ik ben echt proper. Douche me elke dag. Hij heeft me al eens gezegd dat hij in zen leven (is 37j) amper gelikt heeft omdat hij dat vies vond, behalve bij mij dan zei hij. Maar hij likt nooit als ik nat ben. Dan krijg ik het geboel dat hij ook aan mij vies is natuurlijk wat ik heel erg vind. Hij zegt me nu wel dat hij me het tegendeel gaat bewijzen… maar ja… zo hoeft het voor mij ook niet… ik zit er echt mee. Iemand die me dit kan uitleggen zodat ik het begrijp?
2 reactiesReageren
Peter (huisarts)
5 februari 2026 om 16:01Misschien iets voor (met zijn tweeen) een te bespreken met een sexuoloog?
ReagerenVeertje9 februari 2026 om 23:57Hmm ik vind het lastig om hier antwoord te geven maar ik ga het toch proberen.
Reageren
Ik als vrouw weet hoe zalig het kan zijn als je wordt klaargelikt en ik snap dat je daar naar verlangt.
Ik snap alleen ook de kant van de man. Er zit gewoon een smaakje aan vaginaal vocht en al douche je 10 keer per dag dat verandert niet.
Ik heb me erbij neergelegd dat mijn man niet graag orale seks geeft. Op het moment dat hij het wel doet geniet ik gewoon extra.
En zo heeft mijn man zich erbij neergelegd dat ik niet wil dat hij in mijn mond klaarkomt. Hij vindt het heerlijk om klaargepijpt te worden maar voor mij een no-go
Ik kan me dus niet voorstellen dat dit zo belangrijk voor een je kan zijn dat je er slaande ruzie om hebt.
Respecteer elkaars grenzen en als je niet kunt accepteren dat hij niet of zelden likt zul je misschien op zoek moeten naar een andere partner.