- Anoniem30 mei 2023 om 00:16
Ik vind pijpen niet fijn maar mn vriend vraagt altijd ofdak ik hem wil pijpen dus ik durf geen nee te zeggen. Ik weet niet hoe dat ik hem moet zeggen dat ik het niet fijn vind.
3 reactiesReagerenSuus30 mei 2023 om 09:03Dat moet je dus gewoon zeggen.
Jij hoeft hoeft geen dingen te doen die je niet prettig vindt. En als je vriend dat niet respecteert, zit er iets in jullie relatie niet goed.
En voor hetzelfde geld voelt hij zich rot dat hij jou iets vraagt te doen wat je niet fijn vindt,maar vraagt hij het toch weer omdat hij het van jou niet weet.
Bespreek het met hem, ipv hier. Het is iets waar jullie het samen over moeten hebben om wat te kunnen veranderen……
ReagerenRon30 mei 2023 om 10:46Als jij niet wilt pijpen hoeft dat natuurlijk niet . Kom er samen uit voordat er veel onvrede ontstaat.
Reageren
Mijn vrouw wil ook beslist niet pijpen, de laatste keer dat ik gepijpt ben is ruim 30 jaar geleden. Moet zeggen dat het ondertussen voor mij wel een beetje een obsessie aan het worden is.
Laat het bij jullie niet zover komen!Anoniem25 juni 2023 om 10:07Mijn vriendin houdt gelukkig wel van pijpen dus daar geen klachten over.
Er zijn wel andere dingen die ze minder graag of liefst helemaal niet met me doet tijdens sex maar soms doet ze het toch om mij te plezieren. Praat er met elkaar over en misschien kan je tot een compromis komen door het bv om de week of desnoods 1x per maand te doen om hem te plezieren.
Reageren