- anoniem22 juli 2009 om 06:19
Ik ben bang voor anale seks. Niet dat het pijn kan doen of schadelijk zou kunnen zijn, maar om het feit dat na de anale seks iets op mijn partner zijn penis blijft hangen… Bah.
9 reactiesReagerenAnita3 augustus 2009 om 23:53Anale seks altijd met condoom en glijmiddel, dan is er niets aan de hand!
ReagerenAnita3 augustus 2009 om 23:57En na anale sex altijd schoon vaginale sex, vanwege de bacterien van anaal naar vaginaal.
ReagerenEddie4 augustus 2009 om 00:47Je zou deze topics ook even moeten lezen:
Anale seks slecht?
Reageren
http://www.dokter.nl/forum/Relatie-seksualiteit/198073-anale-seks-slecht.htmlanoniem8 augustus 2009 om 20:54ja allemaal mooi en wel maar dat weet ik wel allemaal al 🙂
waar ik bang voor ben als er dan anale seks word gedaan ben ik bang dat er op het einde sporen (van je weet wel) blijven hangen op de condoom
wil niet dat zo iets gebeurd
Reagerenanita8 augustus 2009 om 21:05Ja, dat ligt er toch aan hoe hygienisch jullie zelf te werk gaan?
Reageren
Na anale sex condoom afdoen, weggooien en wassen.
Welke informatie wil je nog meer?hayo9 augustus 2009 om 00:00Ben je daar bang voor, of vind je het genant? Als je je schaamt voor de ontlasting in de ampul (laatste deel van de darm, ofwel het rectum), waarom spoel je het dan niet vantevoren, dan is het helemaal leeg en schoon. het beetje ontlasting dat alsnog uit de darm komt, daar kun je weinig aan doen. Maar ik neem aan dat als je voorkeur ligt bij anale penetratie dat je daar geen bezwaren tegen hebt. Die voorkeur is persoonlijk.
Reagerenanoniem12 augustus 2009 om 18:51Ja, ik wil gewoon niet dat als mijn vriend zijn pik uit me haalt, er sporen op de condoom blijven hangen. Het is maar op de condoom, het blijft toch gênant.
ReagerenAnnelies13 augustus 2009 om 00:21Dan is spoelen dus de oplossing voor je. Je kunt dit het beste niet al te lang voor dat je anale seks gaat hebben doen, want er wordt continu nieuwe ontlasting door de darmen naar de ampul gebracht.
ReagerenJep2 maart 2017 om 16:00je geeft zelf aan, het is niet prettig,vies etc…dus onnatuurlijk……maar toch darmstampen! Ruikt ook zo lekker hè ? Wel eens bij stilgestaan dat de sluitspier op langer termijn beschadigd ? Wat dat voor gevolgen heeft, zoek zelf maar.
Mensen rare wezens som
Reageren