Zoeken Vraag het forum

bang voor anale seks

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • anoniem

Ik ben bang voor anale seks. Niet dat het pijn kan doen of schadelijk zou kunnen zijn, maar om het feit dat na de anale seks iets op mijn partner zijn penis blijft hangen… Bah.

9 reacties
    Reageren
    Anita

Anale seks altijd met condoom en glijmiddel, dan is er niets aan de hand!

Reageren
    Anita

En na anale sex altijd schoon vaginale sex, vanwege de bacterien van anaal naar vaginaal.

Reageren
    Eddie

Je zou deze topics ook even moeten lezen:

Anale seks slecht?
    http://www.dokter.nl/forum/Relatie-seksualiteit/198073-anale-seks-slecht.html

Reageren
    anoniem

ja allemaal mooi en wel maar dat weet ik wel allemaal al 🙂

waar ik bang voor ben als er dan anale seks word gedaan ben ik bang dat er op het einde sporen (van je weet wel) blijven hangen op de condoom

wil niet dat zo iets gebeurd

Reageren
    anita

Ja, dat ligt er toch aan hoe hygienisch jullie zelf te werk gaan?
    Na anale sex condoom afdoen, weggooien en wassen.
    Welke informatie wil je nog meer?

Reageren
    hayo

Ben je daar bang voor, of vind je het genant? Als je je schaamt voor de ontlasting in de ampul (laatste deel van de darm, ofwel het rectum), waarom spoel je het dan niet vantevoren, dan is het helemaal leeg en schoon. het beetje ontlasting dat alsnog uit de darm komt, daar kun je weinig aan doen. Maar ik neem aan dat als je voorkeur ligt bij anale penetratie dat je daar geen bezwaren tegen hebt. Die voorkeur is persoonlijk.

Reageren
    anoniem

Ja, ik wil gewoon niet dat als mijn vriend zijn pik uit me haalt, er sporen op de condoom blijven hangen. Het is maar op de condoom, het blijft toch gênant.

Reageren
    Annelies

Dan is spoelen dus de oplossing voor je. Je kunt dit het beste niet al te lang voor dat je anale seks gaat hebben doen, want er wordt continu nieuwe ontlasting door de darmen naar de ampul gebracht.

Reageren
    Jep

je geeft zelf aan, het is niet prettig,vies etc…dus onnatuurlijk……maar toch darmstampen! Ruikt ook zo lekker hè ? Wel eens bij stilgestaan dat de  sluitspier op langer termijn beschadigd ? Wat dat voor gevolgen heeft, zoek zelf maar.

Mensen rare wezens som

Reageren
Reageer op: bang voor anale seks
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.