Zoeken Vraag het forum

Anale pijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik ben ongeveer 1,5 e week geleden naar de huisarts geweest omdat ik na en tijdens anale seks erg veel pijn had. Ik heb pijn tijdens ontlasting en af en toe een klein beetje bloed. De huisarts heeft gekeken en ze zag een klein scheurtje. Ze zei dat ik vaseline kon gebruiken en veel vezels moet eten. Nu ben ik anderhalve week verder en het doet nog steeds erg pijn tijdens het poepen een soort scheurende pijn en af en toe een klein beetje bloed. Is het normaal dat het even duurt om te genezen?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

dat kan inderdaad een tijdje duren. Maar er is ook speciale zalf voor. Vraag dat aan je huisarts

Reageren
    Anoniem

Is de kans groot dat ik hier nooit meer vanaf kom? En kan het kloppen dat zo’n klein scheurtje een intense pijn kan geven?

Reageren
    John (moderator)

Of je er nooit vanaf komt weet ik niet, maar anale seks is natuurlijk niet bevorderlijk. dan blijft het scheuren. En ja dat kan behoorlijk pijnlijk zijn

Reageren
Reageer op: Anale pijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.