- Anoniem12 november 2012 om 11:27
Goeden dag,
het is nu een dikke week geleden dat ik anale sex heb gehad. We hebben geen glijmiddel gebruikt, alleen een beetje spuug. Nu heb ik al een aantal dagen ontzettend veel pijn rond mijn anus. Jeuk en een brandende pijn. Vooral tijdens de stoelgang kan ik wel door de grond zakken. Ik verga dan van de pijn. Heeft iemand een idee wat die kan zijn? En wat ik er aan kan doen? Sinds gisteren smeer ik er nivea op om de pijn wat te verlichten..
3 reactiesReagerenKimmie12 november 2012 om 11:37Auw, ja dat kan inderdaad pijn doen als je niet voldoende glijmiddel hebt gebruikt. Je zou vlak voor de stoelgang wat glijmiddel met een vinger in kunnen brengen en botervis eten zodat de ontlasting wat olieachtig en dus zachter wordt. Ik ben geen arts, maar Sudocrem smeren (zinkzalf) helpt ook. Als er verder geen bloed uit de anus komt, denk ik dat rust het enige is dat je kunt doen. En een volgende keer flink veel glijmiddel gebruiken en rustig beginnen. Eerst een vinger, dan twee en pas als je echt helemaal ontspannen bent, een penis of dildo…
Reagerenanoniem12 november 2012 om 11:46bedankt voor je reactie. Ik zal Sudocreme proberen. Ik kijk het even aan. En als de klachten aanhouden dan zal ik huisarts opzoeken. Noormaal gebruik ik ook glijmiddel. Maar deze keer was een vluggertje.
Reageren
Er komt idd geen bloed uit de anus.Kimmie12 november 2012 om 11:57De Sudocrem kun je gerust ook een beetje anaal inbrengen/smeren. Hoop dat je gauw van je klachten af bent!
Groetjes
Reageren