- Anoniem10031 maart 2022 om 05:37
Hoi, ik ben een man van 43.
Laatste jaar merk ik dat ik steeds ziek wordt tijdens het pijpen van een sexpartner. İk heb niet vaak sex leven . Misschien om de 2 of 3 maanden. Maar ik merk dat ik ziek wordt elkekeer als ik pijp van mijn sexpartner. İk doe dit totaal op een schone hyginishe manier. Maar toch volgende dag ben ik ziek. Last van koude rillingen, keel pijn, stem is 50 weg, hoge koorts, asma achtig adem haling. Slaapapneu, tijdens slaap word ik wakker door ademsstops! Heb meerdere malen test gedaan voor soa hiv noem maar op. Altijd netjes negatief. Heb ook nog test laten doen voor slaapapneu. İk heb een hele lichte slaapapneu. Advies van de doktor is voor een apneu beugel. Maar ik zit meer aan te denken aan een chronish amandelen ziekte. Want dit heb ik gewoon altijd bij een wat onhyginish mond. Terwijl il altijd me best doe zodat ik schoner van maakt en geen gekke dingen doet. Maar toch de volgende dag ben ik ziek! Please help mij voor een advies! Dank je!4 reactiesReagerenJohn (moderator)
31 maart 2022 om 15:07Het kan toch door bacteriën veroorzaakt worden. En dat heeft niet perse iets met slechte hygiëne te maken, maar zijn lichaamseigen bacteriën van de seks partner. Goed gorgelen met een mondwater na de orale seks kan helpen of condooms gebruiken
ReagerenJohn (moderator)
31 maart 2022 om 15:07Je amandelen zijn dus gevoelig daarvoor. Komt vooral voor bij deepthroat pijpen
ReagerenAnoniem1002 april 2022 om 17:07Hoi wel tof dat u snel heb gereageerd! Mijn dank is groot. İk ben biseksueel. Deeptroat doe ik nooit, dit omdat ik weet dat ik volgende dag ziek van wordt. İk doe het echt heel rustig en zeer schoon, maar toch raak ik ziek volgende dag. Ook al heb ik sex met een vrouw als met mannen. Maar conclusie van mijn verhaal is dus verwijderen van de geirritteerde amandelen? Of niet? Misschien na verwijderen van de amandelen verdwenen ook mijn slaap apneu problemen, hoop ik. Want opgezwollen amandelen zijn de hoofdrol speler van slaap apneu.
Enige waar ik me zorgen om maak is. İk ben 43 jaar oud, als ik mijn amandelen laten weg halen, krijg ik later spijt van, omdat amandelen je altijd beschermen tegen bacterien enzo. En andere vraag is groeit amandeln weer terug na zoveel jaren later?
ReagerenJohn (moderator)
2 april 2022 om 17:10Maar als amandelen opgezet en geïrriteerd zijn werken zo ook niet meer zo goed als ze zouden moeten. Dus verwijderen is dan geen slechte oplossing
Reageren