Zoeken Vraag het forum

Hiv pijpen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Mert

Hallo, ik ben een man en ik heb een man gepijpt zonder condoom, hij is niet klaargekomen in mijn mond. We heb ik vaker last van aften in mond en wangen. Ik lees.nu overal verschillende antwoorden. Is het mogelijk om zo hiv op te lopen. Dus met voorvocht via een aft of slijmvlies. Alvast bedankt!

12 reacties
    Reageren
    John (moderator)

de kans om zo HIV op te lopen is nagenoeg nihil

Reageren
    Melih

Mert,

Ik zie dat je met angst te maken hebt. Be cool zat in hetzelfde beschuitje. Kans is nihiel en heeel klein.

Gr,

Melih

Reageren
    Mert
    1. dank voor u antwoord John. Ja, het blijft eng als er toch een kans is, al is het een heel klein kans.
    Reageren
    Rogier Z.

Ik heb vandaag een trans gepijpt. proefte geen voorvocht (denk ik) . zal vast wel voorvocht in mijn mond gekomen zijn. Heb ik nu kans op HIV door het pijpen bij de trans?

overal lees je dat er kans op is. Is dat feitelijk bewezen?

Reageren
    John (moderator)

De kans op HIV is wel uiterst klein, nagenoeg nihil. Dat geldt natuurlijk niet voor andere soa’s

Reageren
    Rogier Z.

nog een vraag: ik heb dus een ts girl gepijpt. wat nou als ik toch een een stukje ontstoken tandvlees heb? is de kans op hiv erg groot?

Reageren
    John (moderator)
    Melih

Als je alle soa’s hebt getest, banale en urine kweek en niks is gevonden, ben je dan schoon?

als je dan toch nog last hebt, kan het van je bekkenbodem ofzo komen onbewust?

Reageren
    John (moderator)

De bekkenbodem zou kunnen

Reageren
    Melih

Oke, maar als je soort lichte last hebt plasbuis, en die kweken etc zijn schoon kan ik wel concluderen ben soa/bacterie vrij?

Reageren
    John (moderator)

Voor soa’s zijn afzonderlijke tests

Reageren
    Geert

Hallo,

3 weken geleden ben ik voor de eerste keer naar een vrouwelijke prostitue gegaan en vaginale seks was sowieso met condoom, het orale gedeelte was zonder condoom, zij heeft mij ongeveer 5 minuten lang gepijpt en ook soms met deepthroat. We hebben daarvoor ook getongzoend en zag of voelde niets van wondjes ofzo maar je weet nooit…

Heb ik enige kans op HIV?

Reageren
Reageer op: Hiv pijpen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.