- Mert13 maart 2021 om 19:34
Hallo, ik ben een man en ik heb een man gepijpt zonder condoom, hij is niet klaargekomen in mijn mond. We heb ik vaker last van aften in mond en wangen. Ik lees.nu overal verschillende antwoorden. Is het mogelijk om zo hiv op te lopen. Dus met voorvocht via een aft of slijmvlies. Alvast bedankt!
12 reactiesReagerenJohn (moderator)
13 maart 2021 om 20:17de kans om zo HIV op te lopen is nagenoeg nihil
ReagerenMelih15 maart 2021 om 20:39Mert,
Ik zie dat je met angst te maken hebt. Be cool zat in hetzelfde beschuitje. Kans is nihiel en heeel klein.
Gr,
Melih
ReagerenMert17 maart 2021 om 14:34- dank voor u antwoord John. Ja, het blijft eng als er toch een kans is, al is het een heel klein kans.
Rogier Z.28 mei 2021 om 22:46Ik heb vandaag een trans gepijpt. proefte geen voorvocht (denk ik) . zal vast wel voorvocht in mijn mond gekomen zijn. Heb ik nu kans op HIV door het pijpen bij de trans?
overal lees je dat er kans op is. Is dat feitelijk bewezen?
ReagerenJohn (moderator)
28 mei 2021 om 22:48De kans op HIV is wel uiterst klein, nagenoeg nihil. Dat geldt natuurlijk niet voor andere soa’s
ReagerenRogier Z.29 mei 2021 om 11:06nog een vraag: ik heb dus een ts girl gepijpt. wat nou als ik toch een een stukje ontstoken tandvlees heb? is de kans op hiv erg groot?
ReagerenJohn (moderator)
29 mei 2021 om 16:35nee
ReagerenMelih22 juni 2021 om 13:30Als je alle soa’s hebt getest, banale en urine kweek en niks is gevonden, ben je dan schoon?
als je dan toch nog last hebt, kan het van je bekkenbodem ofzo komen onbewust?
ReagerenJohn (moderator)
22 juni 2021 om 15:23De bekkenbodem zou kunnen
ReagerenMelih22 juni 2021 om 15:45Oke, maar als je soort lichte last hebt plasbuis, en die kweken etc zijn schoon kan ik wel concluderen ben soa/bacterie vrij?
ReagerenJohn (moderator)
22 juni 2021 om 18:52Voor soa’s zijn afzonderlijke tests
ReagerenGeert26 april 2025 om 08:54Hallo,
3 weken geleden ben ik voor de eerste keer naar een vrouwelijke prostitue gegaan en vaginale seks was sowieso met condoom, het orale gedeelte was zonder condoom, zij heeft mij ongeveer 5 minuten lang gepijpt en ook soms met deepthroat. We hebben daarvoor ook getongzoend en zag of voelde niets van wondjes ofzo maar je weet nooit…
Heb ik enige kans op HIV?
Reageren