Minder gevoel clit

Online ZorgZus
  • #1

    Hallo ik heb een maand tot 1.5 maand geleden antibiotica geslikt met als gevolg daarvan een vaginale schimmelinfectie. Heb dit behandeld met een vaginale zetpil. Sindsdien heb ik minder gevoel bij me clitoris.

    Ik heb ook stress om bepaalde dingen, slaap niet goed en ben onzeker over mijn lichaam doordat ik een beetje ben aangekomen.

    Voorheen als mijn vriend mij ging beffen of vingeren kon ik echt binnen 2 min klaarkomen. Nu komt het gevoel maar gaat het ook net zo snel weg waardoor ik het hoogtepunt niet bereik. Ik ben ook minder geil en denk helemaal niet aan seksuele handelingen. Vroeger had ik als ik geil werd een bepaalde prikkel in mijn clitoris dit heb ik momenteel ook niet meer.

    Hoe kan dit? Is dit erg? Komt het gevoel in mijn clitoris wel weer terug?

    Reageer
    #2

    Hebben jullie hier misschien een advies voor?

    Reageer

    Het hebben van relatieproblemen kan je leven behoorlijk negatief beïnvloeden. Ben je voor jezelf of voor iemand anders op zoek naar een oplossing en heb je niet genoeg aan de antwoorden die je kunt vinden in ons forum? Ook dan helpen wij je graag verder.

    Partner content
    #3

    Ik zou er mee naar de huisarts of een gynaecoloog gaan

    Reageer
Reageer op: Minder gevoel clit
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief