- Bloempje29 oktober 2021 om 21:22
Hoi sinds een jaar ben ik gestopt met de pil ik heb op 15sept seks gehad hij is niet in mij geweest wel tegen me vagina aan. Hij is niet in de buurt van me vagina klaargekomen. Op 15 sept was wel me eisprong ik heb toch op 16 sept de morning afterpil geslikt. Ik ben 2 weken later gewoon ongesteld geworden. Daarna zou ik 28 oktober weer ongesteld moeten worden maar dit was ineens 1 week eerder 21 oktober dit was ook iets korter als normaal.
Kan ik nu zwanger zijn of niet?Innestelingsbloeding is volgens mij 1 week voor je verwachte menstruatie maar dat heb ik niet gehad en ben daarna gewoon ongesteld geworden.
Wel kreeg ik een bloeding voor de 2e menstruatie maar heb na 15 sept geen seks meer gehad..
De morning after pil zorgt ook voor storing jn je cyclus maar dan dit dan nog bij de 2e menstruatie?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
29 oktober 2021 om 21:40“Kan ik nu zwanger zijn of niet?” Hoe dan?
Reageren
“hij is niet in mij geweest wel tegen me vagina aan. Hij is niet in de buurt van me vagina klaargekomen.” Zo raak je toch niet zwanger
Het kan toch een gevolg van de MAP zijnKarin30 oktober 2021 om 19:52Hallo, ik heb de MAP genomen en was op de gewone tijd ongesteld. De keer erop dat ik zou moeten menstrueren was dit 5 dagen eerder als normaal en het was ook korter als normaal. Kan dit door de MAP komen? Op internet staat dat je 2e cyclus na de MAP weer gewoon normaal moet zijn.
Reageren
Groetjes KarinJohn (moderator)
30 oktober 2021 om 20:14Het zou kunnen
Reageren