Zoeken Vraag het forum

besnijdenis

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • anoniem_D

Besnijdenis, Zonder Dat Mijn Ouders Het Weten?

Ik ben een jongen van 15 jaar. Ik krijg mijn voorhuid zowel slap als stijf niet over mijn eikel.

Het enige dat ik nog kan bedenken is een besnijdenis. Ik zie er ook niet echt tegen op alleen heb ik wel 1 probleempje; ik zou het eigenlijk niet willen vertellen aan mijn ouders.

Is het mogelijk dat als ik naar de dokter stap en het geheim kan blijven voor mijn ouders? Ik hoop dat iemand mijn kan helpen!

2 reacties
    Reageren
    brenda

Dit soort geheimen hoor je niet te hebben voor je ouders.

Er is niets om je voor te schamen, dus gewoon even vertellen en dan een afspraak met de huisarts maken.

Brenda

Reageren
    Anoniem

Ik heb dat ook gehad toen ik 15 was,zo erg dat ik ht met geweld naar achter moest trekken bom me te kunnen wassen,want dat gaat echt stinken en daar zyn meisjes niet bly mee,dat zal niet meer mee groeien,dus een tip laat je besnijden en je bent ervan af,en veel meisjes vinden dat veel hygiënischser is maar een kleine ingreep waar je veel plezier met zult hebben,,en schaam je niet,ga gwn naar je ma en vertel dat,ze zal je heus niet gaan uitlachen good luck
    je hebt groot gelijk een beneden penis is veel schoner.

Reageren
Reageer op: besnijdenis
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.