- anoniem_D27 juli 2008 om 13:47
Besnijdenis, Zonder Dat Mijn Ouders Het Weten?
Ik ben een jongen van 15 jaar. Ik krijg mijn voorhuid zowel slap als stijf niet over mijn eikel.
Het enige dat ik nog kan bedenken is een besnijdenis. Ik zie er ook niet echt tegen op alleen heb ik wel 1 probleempje; ik zou het eigenlijk niet willen vertellen aan mijn ouders.
Is het mogelijk dat als ik naar de dokter stap en het geheim kan blijven voor mijn ouders? Ik hoop dat iemand mijn kan helpen!
2 reactiesReagerenbrenda28 juli 2008 om 08:13Dit soort geheimen hoor je niet te hebben voor je ouders.
Er is niets om je voor te schamen, dus gewoon even vertellen en dan een afspraak met de huisarts maken.
Brenda
ReagerenAnoniem5 februari 2016 om 14:46Ik heb dat ook gehad toen ik 15 was,zo erg dat ik ht met geweld naar achter moest trekken bom me te kunnen wassen,want dat gaat echt stinken en daar zyn meisjes niet bly mee,dat zal niet meer mee groeien,dus een tip laat je besnijden en je bent ervan af,en veel meisjes vinden dat veel hygiënischser is maar een kleine ingreep waar je veel plezier met zult hebben,,en schaam je niet,ga gwn naar je ma en vertel dat,ze zal je heus niet gaan uitlachen good luck
Reageren
je hebt groot gelijk een beneden penis is veel schoner.