De pil seks ovulatiedag??

Ik heb seks gehad vandaag en ik ben aan de pil geen condoom gebruikt hij is ook niet klaargekomen in mij. En ik heb zo een app op mijn gsm dat je u ovulatie enz kan volgen en ik zag dat het mijn ovulatie dag was ik heb geteld 14de dag dus, ik neem mijn pil correct en krijg altijd mijn regels dun dat ik er in zit is er een risico voor zwangerschap of niet..?:(

Reageren

als je de pil gebruikt heb je GEEN ovulatie

Reageren

Dat wist ik niet.. en hoe kan dat dat ik geen ovulatie heb als ik aan de pil ben?

Reageren

Antwoord aub en ik heb zo iets gevonden op internet is dat omdat ik de pil slikt dat ik de 14de dag geen eisprong krijg??

Doordat je de pil slikt, krijg je geen eisprong, en kan er dus geen bevruchting plaatsvinden. Bovendien zorgen de hormonen in de pil ervoor dat het baarmoederhalsslijm taai wordt, zodat het minder toegankelijk is voor zaadcellen. Ook maken ze de slijmvliesbekleding van de baarmoeder ongeschikt voor innesteling van een bevruchte eicel.

Reageren

Wat een geduld moet je hier hebben als Admin, mijn respect heb je.

Reageren

ik heb ook respect maar ik maak mij zorgen sorry hoor admin..

Reageren

wat je net gepost hebt, staat letterlijk in je bijsluiter. Lees.

Reageren

Zoals ik al schreef:  De pil zorgt ervoor dat je geen eisprong (ovulatie) hebt. Daarom raak je dus ook niet zwanger als je de pil goed gebruikt

Reageren

Oke heel erg bedankt voor de reactie

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: De pil seks ovulatiedag??

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe