Zoeken Vraag het forum

Vind ik mijn vriend nog wel leuk?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Lina

Ik ben een meisje van 17 jaar oud. Ik heb nu al 7 maanden een relatie en 3 mei al 8 maanden. Mijn vriend is 22. Sinds ongeveer 3 weken gaat het niet zo lekker. Als hij me snapt denk ik van laat me ff met rust of ik antwoord zo wel, belt hij mij is het gesprek snel klaar binnen 20 min, zijn grapjes vind ik niet meer echt grappig eerder kinderachtig en raar, de seks vind ik nu nog saaier dan normaal. Ook vindt ik hem best wel saai hij is heeel erg serieus dat boeide mij eerst echt niet maar nu wel. Mijn moeder vondt dat ook altijd al want wij zelf zijn een hele open familie die van veel gezelligheid houden en hij is het tegenovergestelde

Het was altijd al best wel saai want ik vind bet wilde leuker en hij juist niet. In die tijd werd ik wel nog opgewonden van hem. Nu totaal niet zelfs zijn lichaam trekt me niet meer aan.

En normaal deed het me niet echt iets als ik aandacht kreeg van andere jongens vooral van een specifieke jongen. Maar nu dus wel, natuurlijk ga ik er niet op in want heb alsnog gwn een relatie maar alsnog…

Ik baal echt hier van dat dit mij overkomt. Ik zag een toekomst met hem en geef echt veel om hem. Hij is nooit slecht voor mij geweest.. ook heeft hij mij zelfs ontmaagd. Maar nu lijkt het wel alsof ik hem niet meer leuk vind. Ik ben ook niet meer echt gelukkig en omdat ik me zo irriteer aan sommige dingen en hem niet kan geven wat hij wilt wordt hij dat straks ook.

Ik weet niet wat ik moet doen en wat ik wil. Lig hier elke nacht door te huilen al 3 weken lang en slaap slecht want wil dit helemaal niet.

Ook doordat hij mij ontmaagd heeft is het moeilijker mij ouders hebben me altijd gezegd dat ik met diegene dan moest blijven maarja…
    Wat moet ik nou doen??

Reageer op: Vind ik mijn vriend nog wel leuk?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

4 min leestijd

Striae tijdens de zwangerschap: wanneer, voorkomen en welke crème helpt?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.