- Anoniem14 juni 2014 om 22:45
Mijn vriend heeft nooit meer zin…
In het begin was het echt meer dan top in orde, van 3-5x per week… Verschillende plekken, verschillende stadjes etc…
We hebben nu ondertussen zo’n 3,5 jaar een relatie en ik heb nogsteeds een hoog libido, 2-3x per week zou mij prima zijn!
Maar ik moet het hem bijna verplichten! En dan denk ik, misschien moet ik op hem wachten en het niet aandringen? Maar dat heb ik geprobeerd en toen heb ik ruim 2 maand gewacht en maakte ik weer een aanstalte en werd hij alweer geïrriteerd dat het ook nooit genoeg is voor mij!
Ik probeer heb uit te dagen, mezelf mooi te maken, onder de douche samen, intiem proberen te zijn zoals zoenen en strelen, een super gezellige dag en lekker voor m koken… Niks werkt!
En nu is hij ook niet van het gewoon knuffelen, zoenen, kusjes, dat was al vanaf het begin zo… Maar nu vind ik dat nog vervelender omdat ik op geen enkele manier dicht bij hem kan zijn!
Dit speelt nu al ruim een jaar en begin brij gefrustreerd te raken! Als hij me weer eens van zich af duwd word ik chagrijnig en boos tegen m…
Het is niet dat ie niets meer van me wil, want hij doet wel gewoon lief, zegt dat ie van me houd, helpt me met heel veel dingen en doet veel voor me! Ook wonen we nu sinds kort samen…
Maar ik word echt moedeloos, gefrustreerd en voel me onaantrekkelijk hierdoor!
Hij geeft zelf zijn leeftijd de schuld…
Maar hij is pas 26!
Hij zegt, ja als je ouder word dan word je libido gewoon minder… En ja dat geloof ik best, maar tussen minder (van als puber altijd willen naar 1x per week ofzo) en compleet verdwenen (echt nooit willen) zit toch een groot verschil!Wie weet raad???
Ik wil dit echt oplossen, want t is dan wel niet het belangrijkste in een relatie, maar zoals het nu gaat worden we er beide chagrijnig van en dat gaat niet eeuwig goed!5 reactiesReagerenJohn (moderator)
15 juni 2014 om 10:02De leeftijd kan het dus echt niet zijn. Met 26 wordt je libido zeker niet minder.
Reageren
En je hebt gelijk het is niet het belangrijkste maar speelt wel een belangrijke rol in een relatie. Het probleem is alleen dat hij zelf hier actie in zou moeten ondernemen. hij zal zelf achter de reden moeten komen waarom dit zo is of duidelijk naar jou toe aangeven waarom het is zo is. Hij zou naar de huisarts kunnen gaan om dit probleem te bespreken. Want een probleem is het wel. Uiteindelijk dodelijk voor jullie relatie.Anoniem16 juni 2014 om 12:03Ok… Nou dus het probleem dat hij het er niet over wilt hebben…
Hij reageert er niet echt op en hij ziet het niet als een probleem maar als normaal!
Hij vind eerder dat ik me moet aanpassen omdat het niet normaal is dat ik zo vaak wil…
Maar ik denk dat het mij niet eens echt gaat over dat ik het 3x in de week moet doen, maar dat ik de aandacht mis… Ik wil graag het gevoel hebben dat hij me aantrekkelijk vind en het graag wilt!
De laatste paar keren maakt hij het niet eens af… Hij laat mij een keer komen en dan stopt ie en zegt daar moet je het voorlopig maar even mee doen en zelf komt ie niet…
Hoe krijg ik hem zover om erover te praten???
Ik wil er geen ruzie over maken, want dat vind ik het niet waard, want daar word de stress dan alleen maar erger door!
ReagerenJohn (moderator)
16 juni 2014 om 13:00Voor een jonge man van 26 is dit wel vreemd gedrag. Tenzij daar natuurlijk een oorzaak voor is. Maar als hij zelf niet bereid is om daarover te praten en er wat aan te doen, wordt het wel heel lastig.
ReagerenAnoniem16 juni 2014 om 15:16Hij zegt wel soms dat ie wat last heeft van stress, door de verhuizing en onregelmatige werktijden enzo…
Maar niet al een jaar!
En ik heb zelf ook wel regelmatig last van stress…
Maar kan dat er echt voor zorgen dat je dan nooit meer behoefte hebt om intiem te zijn?
Bij mij in elk geval niet…
ReagerenJohn (moderator)
16 juni 2014 om 15:45Stress kan natuurlijk wel voor problemen zorgen. Maar daar zijn dan artsen voor. hij schijnt niet echt de behoefte te hebben om er iets aan te doen.
Reageren
Vraag hem eens op de man af of hij een affaire heeft en dat de reden is waarom hij niet meer intiem met je is. Probeer nog eens een gesprek te hebben waarin je hem duidelijk uitlegt waar het aan schort en wat jou behoefte en verlangen is. Probeer dat dan wel niet in verwijtende zin te doen.