- Anoniem9 maart 2014 om 23:14
Hoi,
Ik heb een vervelend probleem…
Ik en mijn vriend hebben 3 jaar een relatie, ik ben 20 jaar en mijn vriend is 26.
Maar hij heeft al vanaf het begin al minder zin als ik.
Nu was het altijd nog redelijk te doen, en hadden we ongeveer max 1 maal per week en min 1 X per maand wel seks.
Maar nu is het al ruim 2 maand terug en het is niet dat ik niet mijn best doe! Ik doe wat leuks voor hem, probeer hem uit te dagen, of laat hem juist met rust of ga samen met hem douchen…
Maar hij word alleen maar geïrriteerd en zegt alleen: moet dat nou? Of: waarom moet je de hele tijd zo zitten te prutsen?
Hierdoor ga ik me slecht in mn vel voelen, voel me onaantrekkelijk en ongewaardeerd… Alsof hij me niet wilt…
Als ik het erover probeer te hebben gooit hij het op dat het te maken heeft met dat we ouder worden en dan nou eenmaal de zin minder word…
Ik weet niet echt wat ik er nog mee kan!
Waar kan dit mee te maken hebben en wat kan ik verder nog doen?
Want op een 26jarige leeftijd kan ik me niet voorstellen dat leeftijd hier echt een rol speelt…
1 reactieReagerenJohn (moderator)
10 maart 2014 om 00:27Ik kan je in ieder geval verzekeren dat het argument van leeftijd onzin is. Dat is de slechtste smoes die ik tot nu toe heb gehoord van iemand van 26.
Reageren
Okay, de een heeft meer behoefte aan seks dan de ander maar de leeftijd kan in dit geval geen rol spelen. Er moet een andere reden voor zijn.
Maar dan moet hij er wel over willen praten. Je zult toch moeten proberen dat gesprek met hem aan te gaan.