Zoeken Vraag het forum

Is mijn relatie nog de moeite waard?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Jemira

Hoi!
    Misschien een rare vraag en waarschijnlijk ook iets wat ik zelf moet beslissen maar ik weet het zelf gewoon niet meer.

Ik kreeg vorig jaar een relatie met mn huidige vriend, ondertussen 1x uit geweest wat een klote tijd is geweest maar nu al een aantal maanden weer samen, we hadden altijd veel gedoe maar toch kwamrn we er steeds weer uit door onze liefde voor elkaar

Hij is een aantal maanden geleden begonnen met een dieet om af te vallen, hierdoor is hij erg veranderd in negatieve zin en beheersen de kilo’s hem en bepalen zijn humeur
    Nu trek ik dit niet echt meer en verdwijnt mn gevoel een beetje

Hij is erg onzeker, altijd al geweest, maar nu ik hem vertelde dat ik hem minder leuk begin te vinden door hoe hij is veranderd, is hij gaan smijten met onzekere gedachten en ik weet dus niet meer wat ik moet doen

Uitmaken of niet?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Die vraag kan niemand voor je beantwoorden.

Reageren
Reageer op: Is mijn relatie nog de moeite waard?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.