Zoeken Vraag het forum

Nog verliefd?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Meisje18

Hoi,
    Ik heb dus sinds een paar dagen een probleempje. Ik heb 2 maanden een relatie met mijn vriend en ik merk dat ik me veel aan hem begin te irriteren en ook de seks niet fijn vind of het knuffelen. In de tussentijd ben ik wel met mijn docent van school gaan praten maar meer in de zin van hitsige gesprekken waarin ook soms foto’s werden verstuurd, hierbij werd ik gewoon erg geil… Maar mijn vraag is dus of ik nog wel verliefd ben op mijn huidige vriend? Ik voel me zelf ook (dit is al zeker jaren aan de gang) aangetrokken tot oudere mannen (dus rond de 40/50). Ik durf dit ook bijna niet te vertellen tegen me vriend terwijl dit wel bespreekbaar moet zijn… Kan iemand me even helpen?

Groet,

1 reactie
    Reageren
    Geneeskunde student

De gesprekken die je met je leraar voert lijken me niet gezond. Er is een groot leeftijdsverschil en je bent in zekere zin afhankelijk van deze persoon. Stop dus met deze contacten. En beslis onafhankelijk hiervan of je je relatie met je vriendje wilt voortzetten of niet. Als je je niet aangetrokken meer voelt is het misschien beter om elkaar vrij te laten en het uit te maken. Er zijn nog 100 andere leuke mensen op de wereld!!

Reageren
Reageer op: Nog verliefd?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.