Zoeken Vraag het forum

Vriendin niet meer aantrekkelijk vinden

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • HF

Ik heb al een paar jaar een relatie met een lieve en aardige vriendin. Alleen merk ik de laatste tijd dat ik me steeds minder sexueel tot haar aangetrokken voel en dat de spanning grotendeels weg is. Of stoor ik me aan haar uiterlijke onvolkomenheden terwijl ik mezelf ook alles behalve perfect vind.

Nu ben ik heel erg aan het twijfelen of ik de relatie moet beeindigen. Want aan de ene kant passen we goed bij elkaar maar aan de andere kant mis ik de spanning. Daarbij zit ik ook nog met van die typische dertigersdilemma’s, zoals: wil ik kinderen, wil ik kinderen met haar, is mijn huidige baan de baan voor de toekomst? Hier kan ik erg over twijfelen en ben ik bang om de verkeerde keuze te maken.

Zijn er meer mensen, zowel mannen als vrouwen, die met deze relatieproblemen en dertigersdilemma’s zitten? Ik heb het gevoel dat ik daar soms alleen voor sta!

1 reactie
    Reageren
    Anoniempje123

Mijn mening is dat als je nog van haar houd, je spanning misschien nog kunt maken. Door nieuwe dingen te proberen.

Reageren
Reageer op: Vriendin niet meer aantrekkelijk vinden
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

2 min leestijd

Nieuwe website Dokter.nl komt eraan (week 24)

4 min leestijd

Eczeem en hooikoorts: waarom ze zo vaak hand in hand gaan

4 min leestijd

Hooikoorts en immunotherapie: wanneer is het een optie?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.