Zoeken Vraag het forum

Onveilig seks de pil

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Meli

Hoi,

ik ben aan de pil en ik neem ze correct en vandaag heb ik met mijn vriend onveilig seks gehad, toen hij uit mij was is hij klaargekomen op zakdoek en is beetje op mijn onderbuik gekomen en ik twijfel of het ook op mijn vagina is gekomen ofniet ik heb het direkt afgeveegt en het stinkte kan dat geur van mijn vocht of van de sperma zijn mijn vriend zegt dat het niet u u vagina is gekomen maar ik maak mij stress en ik gebruik mijn pil ook goed maar tog maak ik sterss tog geen risico voor zwangerschap he ben echt in stress pfff…:( aub antwoord

12 reacties
    Reageren
    Meli

antwoord aub??

Reageren
    John (moderator)

als je de pil goed gebruikt raak je niet zwanger. Bovendien is er geen sperma in de vagina terecht gekomen

Reageren
    Meli

ik gebruik ze heel goed nooit vergeten ofz nu maak ik mij beetje veel stress of er sperma in mijn vagina is gekomen ofniet ik heb het direct afgeveegt dan is er tog geen kans voor zwangerschap hee:(

Reageren
    John (moderator)

Zoals ik al schreef:  als je de pil goed gebruikt, raak je niet zwanger

Reageren
    Meli

pfff ik gebruik ze goed hoop ik ben echt in stress

Reageren
    Komtwelgoed

Niks aan de hand meid.. zelfs al was je de pil wel een keer vergeten en was hij echt in jou klaargekomen, zelfs dan is de kans zo ontzettend klein om zwanger te raken. De meeste vrouwen moeten maanden van de pil af zijn om weer zwanger te kunnen raken.

Reageren
    Meli

ooh echt dankje wel voor zo een reactie ben wat beetje goed, hoer voor deden we het ook zonder condoom en 1 keer is hij ook klaargekomen maar aan mijn lies en onderbuik was ook beetje bang maar tog heb ik mijn regels gekregen

dus gewoon afwachten voor mijn regels hopen dat ik ze krijg..:(

Reageren
    Meli

En als ik overgeef binnen 6uur na de pil moet de pil dan opnieuw pakken ofniet? Omdat er nu zo iets gebeurd is ben ik ook bang als ik overgeef omdat ik beetje niet goed ben nu ben ik beetje niet goed als ik overgeef moet ok de pil opnieuw pakken her al 6uur geleden dat ik de pil gepakt heb

Reageren
    John (moderator)

Als je BINNEN 4 uur na de inname van de pil overgeeft, moet je een nieuwe pil nemen

Reageren
    Meli

Omdat ik beetje ongerust ben heb ik voorzekerheid nog 1 pil gepakt omdat ik overgeven hebt na 6uur innam van de pil, ik zou tog geen zorgen voor maken he ben ik nog veilig dan?

Reageren
    Meli

Kan er iemand antwoorden aub ben ik nog veilig overgeven na 6uur terug nieuwe pil gepakt ben il dan nog veilig?:((

Reageren
    John (moderator)

Volgens mij had ik daar al antwoord op gegeven.

Alleen als je BINNEN 4 uur na het innemen van de pil overgeeft, moet je een nieuwe pil pakken

Reageren
Reageer op: Onveilig seks de pil
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.