- Meli26 maart 2019 om 20:31
Hoi,
ik ben aan de pil en ik neem ze correct en vandaag heb ik met mijn vriend onveilig seks gehad, toen hij uit mij was is hij klaargekomen op zakdoek en is beetje op mijn onderbuik gekomen en ik twijfel of het ook op mijn vagina is gekomen ofniet ik heb het direkt afgeveegt en het stinkte kan dat geur van mijn vocht of van de sperma zijn mijn vriend zegt dat het niet u u vagina is gekomen maar ik maak mij stress en ik gebruik mijn pil ook goed maar tog maak ik sterss tog geen risico voor zwangerschap he ben echt in stress pfff…:( aub antwoord
12 reactiesReagerenMeli26 maart 2019 om 21:32antwoord aub??
ReagerenJohn (moderator)
26 maart 2019 om 21:32als je de pil goed gebruikt raak je niet zwanger. Bovendien is er geen sperma in de vagina terecht gekomen
ReagerenMeli26 maart 2019 om 21:33ik gebruik ze heel goed nooit vergeten ofz nu maak ik mij beetje veel stress of er sperma in mijn vagina is gekomen ofniet ik heb het direct afgeveegt dan is er tog geen kans voor zwangerschap hee:(
ReagerenJohn (moderator)
26 maart 2019 om 21:44Zoals ik al schreef: als je de pil goed gebruikt, raak je niet zwanger
ReagerenMeli26 maart 2019 om 21:49pfff ik gebruik ze goed hoop ik ben echt in stress
ReagerenKomtwelgoed26 maart 2019 om 21:56Niks aan de hand meid.. zelfs al was je de pil wel een keer vergeten en was hij echt in jou klaargekomen, zelfs dan is de kans zo ontzettend klein om zwanger te raken. De meeste vrouwen moeten maanden van de pil af zijn om weer zwanger te kunnen raken.
ReagerenMeli26 maart 2019 om 22:20ooh echt dankje wel voor zo een reactie ben wat beetje goed, hoer voor deden we het ook zonder condoom en 1 keer is hij ook klaargekomen maar aan mijn lies en onderbuik was ook beetje bang maar tog heb ik mijn regels gekregen
dus gewoon afwachten voor mijn regels hopen dat ik ze krijg..:(
ReagerenMeli27 maart 2019 om 00:22En als ik overgeef binnen 6uur na de pil moet de pil dan opnieuw pakken ofniet? Omdat er nu zo iets gebeurd is ben ik ook bang als ik overgeef omdat ik beetje niet goed ben nu ben ik beetje niet goed als ik overgeef moet ok de pil opnieuw pakken her al 6uur geleden dat ik de pil gepakt heb
ReagerenJohn (moderator)
27 maart 2019 om 00:39Als je BINNEN 4 uur na de inname van de pil overgeeft, moet je een nieuwe pil nemen
ReagerenMeli27 maart 2019 om 01:33Omdat ik beetje ongerust ben heb ik voorzekerheid nog 1 pil gepakt omdat ik overgeven hebt na 6uur innam van de pil, ik zou tog geen zorgen voor maken he ben ik nog veilig dan?
ReagerenMeli27 maart 2019 om 12:20Kan er iemand antwoorden aub ben ik nog veilig overgeven na 6uur terug nieuwe pil gepakt ben il dan nog veilig?:((
ReagerenJohn (moderator)
27 maart 2019 om 22:39Volgens mij had ik daar al antwoord op gegeven.
Alleen als je BINNEN 4 uur na het innemen van de pil overgeeft, moet je een nieuwe pil pakken
Reageren