- Anoniem30 januari 2019 om 14:14
Hallo ik ben 15 jaar en ik heb een probleem ik weet niet of ik er last van ga hebben bij seks en het probleem gaat als volgt.
Als ik mezelf bevredig doet het geen deugd hij word wel stijf maar houd het niet lang vol en ik heb nog nooit een speciaal gevoel of een zaadlozing kunnen krijgen weet iemand tips om beter af te trekken of heeft iemand dit probleem ook. ALVAST BEDANKT OM HET TE LEZEN3 reactiesReagerenJoris30 januari 2019 om 15:30Ik ben geen deskundige, maar een 15 jarige heeft in de regel wel “deugd” van het aftrekken en de meesten hebben ook al zaadlozingen op die leeftijd. Ben je soms laat in de puberteit gekomen ?
Je hebt ook een hele kleine groep mensen die “asexueel” zijn, en die domweg geen behoefte hebben aan sex…
ReagerenNetflix30 januari 2019 om 15:40Hoi,
Volgens mij is het niet zo raar hoor,
als je netflix hebt zou ik je aanraden om de serie Sex Education te kijken of op internet zoeken of je hem ergens kan kijken, dit gaat over een jongen van ongeveer jouw leeftijd die hetzelfde ervaart..
Grappige en leerzame serie 😉
ReagerenHormonen?31 januari 2019 om 14:15Hoi,
Misschien heeft het te maken met testosteron? Ik weet niet hoe het met je haargroei enzo zit maar als je weinig van het hormoon testosteron hebt is je libido ook een stuk lager..
Reageren