- Alias2 augustus 2018 om 22:18
hey. Ik slik al bijna 2 maanden trouw de pil. Nam hem vanavond tussen 18:00 en 18:30. Mijn vriend en ik hadden seks vanavond rond half 8 misschien iets later. Hij kwam in me klaar, vind het niet erg maar hou er niet zoveel van. Angst om toch zwanger te raken. Heb zoveel mogelijk van het sperma er wel uitgeveegd met wc-papier.
Is er kans dat ik zwanger kan worden?..
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
3 augustus 2018 om 01:47Nee. als je de pil goed gebruikt is dat geen probleem. daar is de pil immers voor bedoeld!
Reagerenanoniem6 augustus 2018 om 20:42Ik ben een meisje van 18j,ik heb ijglijk ook een vraagje hier over de pil en sperma zo,ik ben met mijn vriend 2 weken op vakantie geweest zo ,was echt heel leuk ook wel.Ook hebben we wel veel samen gevrijd zo elke dag en vaak seks dan zo nadien (neuken dan wel zo)Nu ik neem elke dag goed mijn pil zo dat wel en kan mijn vriend altijd laten klaarkomen zo in mijn vagina wat ik ook leuk vind als ik hem zie genieten en mag klaarkomen zo in mijn vagina.nu zijn er ook veel dagen geweest zo dat mijn vriend mij 3 x per dag zo sex wow hebben ,dus 3 keer per dag neuken zo en ook telkens dat hij dan klaarkomt zo en zijn sperma in mijn vagina spuit,ik had al meerdere malen gezegt zo als hij vaker per dag wil neuken met mij zo dat hij dan condoom moest aandoen zo voor zijn sperma zo elke keer als hij klaarkomt in mijn vagina maar mijn vriend wilde niet echt zo was niet een leuk gevoel zegde hij zo.
Nu mijn vraagje zo,,,is dat voldoende zo dat je maar 1 pil neemt zo per dag en dat je dan zo soms tot 3x sperma per dag in je vagina krijgt zo bij het neuken? ben je dan wel voldoende beschermt zo met al dat sperma in je vagina zo elke dag?Kan het ook gevolgen hebben zo na tijdje zo van altijd sperma in je vagina te hebben zo elke dag of moet ik mijn vriend toch aanraden om vaker condoom om te doen zo als hij zo graaag wil neuken met mij dat ik niet echt altijd zo zijn sperma in mij heb?….
ReagerenJohn (moderator)
7 augustus 2018 om 02:201 pil per dag is voldoende
Reageren