Zoeken Vraag het forum

Luier fantasie – serieus onderwerp!

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Thomas

Hallo allemaal,

Gedurende mijn basisschool en middelbare school heb ik op een Mytylschool gezeten.
    Reden hiervoor was dat ik flink te vroeg ben geboren en daardoor diverse leerachterstanden had. Ik heb o.a. grote achterstanden gehad met mijn taalontwikkeling maar ik was ook laat zindelijk. Dit betekende o.a. dat mijn plas- en poepluiers op school op de commode verschoond werden.

Laat ik voorop stellen dat ik super blij ben dat ik mijn school carrière op een Mytylschool heb kunnen starten anders was ik niet zover gekomen – ik ben inmiddels afgestudeerd aan het HBO!

Tegelijkertijd heeft het voor mij tot gevolg dat ik seksueel opgewonden raak door te fantaseren over luiers. Hoewel daar – denk ik – niets mis mee is, want ik fantaseer natuurlijk wel over de mooiste dames (en mijn vriendin!) die mijn plas- of poepluiers verschonen :-). Ook met mijn seksuele leven is niets mis, ik heb een prachtige vriendin waar ik hartstikke gelukkig mee ben – mijn leven is wat dat betreft top. Een leuke baan, een prachtige vriendin en ik ben gelukkig!

Maar…. nu mijn vraag…. soms denk ik wel eens aan het krijgen van kinderen – een zoontje of dochtertje, het lijkt mij fantastisch om pappa te worden – een eer. Alleen zoals we allemaal weten, zijn kinderen niet gelijk zindelijk. En dat betekent dat er luiers verschoont moeten worden. Nu ben ik dus bang dat ik seksueel opgewonden raak tijdens het verschonen van de luier van mijn eigen kind, en dat wil ik natuurlijk niet! Tegelijketijd probeer ik mij hierin ook gerust te stellen – dat dit helemaal niet zal gebeuren. Als ik bijvoorbeeld door de supermarkt loop dan raak ik ook niet seksueel opgewonden als ik langs de schrappen met luiers loop. Ook als ik naar een openbaar toilet ga – dan heb ik echt wel eens gezien dat er op de commode een luier werd verschoond – ook daar ben ik zelden (ik heb wel eens gehad dat ik een erectie voelde opkomen) seksueel opgewonden van geraakt. Dat komt misschien ook omdat ik op dat moment mijn fantasie uitschakel – waardoor ik niet ga fantaseren dat ik zelf daar op de commode lig en mijn luier wordt verschoond.

Wat moet ik doen? En kan ik mijzelf hierin trainen? Doe ik er bijvoorbeeld goed aan om naar pampers.nl te surfen en mijzelf te trainen niet te fantaseren zodat ik niet opgewonden raak? Moet ik mij zorgen maken? Ik denk in ieder geval dat ik er goed aan doe om het tegen mijn vriendin te zeggen. Of denken jullie van niet? We zijn nu al een aantal jaar samen – je moet elkaar dan toch kunnen vertrouwen lijkt mij?

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen en alvast heel erg bedankt voor alle serieuze reacties!

Thomas

4 reacties
    Reageren
    Thomas

Ik zie dat er enkele spelfouten in mijn verhaal staan – HBO onwaardig…. excuses daarvoor. Verder wil ik nog even benadrukken dat het echt om fantasie gaat. Ik wil dus niet daadwerkelijk weer een luier om.

Reageren
    Martin

Ieder mens heeft zo zijn fantasieën waar hij of zij plezier aan beleeft of opgewonden van raakt. En aangezien juist in een fantasie alles mogelijk is kunnen deze behoorlijk afwijkend zijn van de realiteit of zelfs pervers zijn. De vraag is in hoeverre er een verlangen in de fantasie schuilt. Of dat men eigenlijk iets heel graag wil maar dat er een taboe op rust. Jouw fantasie komt voort uit een ervaring uit jouw verleden. Misschien iets om met een professional te bespreken. Dan kun je je vriendin hier ook in betrekken en kan ze het beter begrijpen. En dan kun je ook jouw angst bespreken dat je mogelijk opgewonden raakt bij het verschonen van de luiers van eventuele toekomstige kinderen.

Reageren
    Thomas

Hoi,

Daar ben ik weer. Na heel veel boeken en artikelen te hebben gelezen (o.a. van seksuologen zoals Gloria Brame en artikelen/boeken van mensen met dezelfde fantasie) en mij te hebben gemeld bij de huisarts om mijn angst te bespreken ben ik uiteindelijk door dit alles tot het inzicht gekomen dat ik mijn fantasie alleen op mijzelf betrek en dus juist moet genieten van deze erotische fantasie en niet bang moet zijn om een kind te verschonen.

Reageren
Reageer op: Luier fantasie – serieus onderwerp!
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.