Zoeken Vraag het forum

Ik wil geen fetisch!

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

maar heb er wel een. Ik heb namelijk een plas fetisch.

Ik wil hier graag vanaf en wil gewoon kunnen genieten van normale gezonde seks.

Laat me eens iets meer vertellen over mezelf. waarvan ik denk dat het relevant is:

Als kind vond ik plas veel viezer dan anderen, het was gewoon het smerigste wat er maar bestond. Dit uitte zich bijvoorbeeld als volgt: wanneer ik iemand had zien plassen had ik er letterlijk slapeloze nachten van.(hoe kon iemand nou zo verschrikkelijk smerig zijn) Helaas kan ik geen specifieke gebeurtenis aanwijzen wat deze afkeer getrigged heeft. Ook heb ik in die tijd te maken gehad met psychisch en fysiek geweld.

In mijn pubertijd had ik een seksblaadje bemachtigd waarin plasseks voorkwam, dit was naast heel smerig ook heel fascinerend en opwindend. Dit was zeker wel een trigger.

Deze fascinatie en opwinding heeft zich uiteindelijk ontwikkeld tot een fetisch, waarbij ik het internet afstruin naar alles wat met plassende vrouwen te maken heeft. In “het echt” heb ik het nooit gedaan.
    Mijn vriendin weet hier niets van, deels omdat ik haar niet lastig wil vallen met deze kronkel in mijn hoofd. Maar vooral omdat ze haar vorige relatie (huwelijk) heeft afgebroken omdat hij ook een fetisch heeft. Dit maakt het voor mij erg moeilijk om dit te vertellen.
    Onze seks heeft dan ook helemaal niets met plasseks te maken, wat ik ook goed vind. Ik respecteer haar te veel om dit voor te stellen. Wel is het al zo erg dat soms ik aan mijn fetisch moet denken om opgewonden te raken. Ik schaam me hier heel erg voor, en realiseer me maar al te goed dat dit niet goed is.
    Van smetvrees heb ik geen last, wel ben ik nog steeds erg netjes en maak alles erg goed schoon, ik zie dit niet als een obstakel is in mijn functioneren in het dagelijks leven. Maar denk dat het relevant is aangezien het zeer tegenstrijdig is t.o.v. plasseks.

Heeft iemand anders hier ook ervaring mee? Weet iemand of er bepaalde boeken zijn die ik zou kunnen lezen? andere tips?

Dit is de eerste keer dat ik het ooit ter sprake breng.

Alvast bedankt!

3 reacties
    Reageren
    Joyce

Ik herken het. Ik heb zelf een abnormale interesse in alles wat met sportschoenen en sportsokken te maken heeft. Zweetsokken van mensen die sporten zijn voor mij een enorme opwinding. Mensen (m/v) met mooie witte sportschoenen en sokken winden we heel erg op. Aan sportschoenen likken is ook zoiets. Eigenlijk vind ik het walgelijk, maar ik kan er niet mee stoppen eraan te denken. Niemand weet het. Ik heb het wel in de praktijk gebracht en ik schaam me ervoor te zeggen dat ik er echt van genoot op dat moment.

Reageren
    Anoniem

Hi Joyce,
    Bedankt voor de reactie, ik ben blij dat ik er niet alleen sta. Vaak lees je op internet alleen maar over de mensen die zich “helemaal laten gaan” maar ik ben eigenlijk nooit iemand tegen gekomen die er bij stil staat dat dit geen normale situatie is.

Ik zie het als een verslaving, telkens neem ik me voor me niet meer te laten verleiden tot het kijken naar plassex afbeeldingen of filmpjes, maar net zo vaak word ik toch weer mee gesleurd. een paar jaar geleden ben ik gestopt met roken. ik weet dus dat ik van een verslaving kan afkicken.

Wat ik me afvraag; zoek je ook situaties op waarin je met je fetisch geconfronteerd wordt, maw ga je bijv. naar een sportschool? of vermijd je dit juist omdat je het eigenlijk niet wil?

Reageren
    Marc

geachte, u bent inderdaad afhankelijk en niet autonoom. telkens als u de verantwoordelijkheid buiten uzelf wilt leggen, zal dit problemen opleveren.

Reageren
Reageer op: Ik wil geen fetisch!
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.