- Roosje3321 mei 2018 om 17:31
Beste mensen,
ik maak me een beetje zorgen, dus zou ik jullie hulp hard kunnen gebruiken …
het is een beetje vreemd om te zeggen maar zal het toch maar doen … dus m’n vriend en ik hebben gisteren geslachtsgemeenschap voor de eerste keer gehad (16 jaar) en we waren allebei niet zo ervaren zou ik zeggen …
we hebben het natuurlijk met condoom gedaan maar toen het dus gedaan was begon ik me een beetje zorgen te maken of ik nu niet zwanger kon worden of wel, want omdat we onervaren waren kan het natuurlijk wel zijn dat het fout liep … maar heb dus sinds een paar uur na de gemeenschap van die rare ‘plopjes’ in mijn onderbuik en ik heb zo wat opgezocht en maak me toch wel zorgen, ook al kan je na 1 dag natuurlijk niet meteen zwanger zijn …
zou ik dan toch maar de noodpil nemen of niet? Want ik denk niet dat de condoom gescheurd was maar toch voor de zekerheid …
en kan het kwaad dat je de noodpil inneemt ook al is er eigenlijk niets fout gegaan? Want dan neem ik het eigenlijk in voor niks en misschien is dat ongezond?
Als ik het dan morgen zou gaan halen zijn we wel al 2 dagen verder … is dat dan al veel te laat??
ik hoop dat jullie wat kunnen helpen … ben een beetje bang geworden en wil geen problemen krijgen 🙁
groetjes!
1 reactieReagerenJohn (moderator)
21 mei 2018 om 17:37Je kunt nu natuurlijk geen zwangerschapssymptomen hebben. Dat is onmogelijk. Als het condoom gescheurd zou zijn, zouden jullie dat toch wel hebben gemerkt, want dan hangt die aan flarden aan de penis. Je moet zelf beslissen of je de Morning After Pil wilt gebruiken, maar dat moet dan wel z.s.m.
Reageren
Het zal je cyclus wat in de wat gooien, maar verder al het geen kwaad kunnen