- Anoniem24 april 2018 om 14:28
Hoi hoi… ik en mijn vriend hebben al 3 weken geen seks meer gehad, nu willen we seks hebben maar ik heb mijn regels… deze keer is de eerste keer dat ik de pil ga nemen voor mijn regels ( we doen het altij veilig… altijd met condoom, ik wil nu met condoom en de pil voor de zekerheid) wat ik
11 reactiesReagerenJohn (moderator)
24 april 2018 om 14:29Ben je op de eerste dag van je menstruatie met de pil gestart?
ReagerenAnoniem24 april 2018 om 14:31Nu wou ik vragen of je tijdens je regels gewoon seks mag hebben zonder condoom… Ik wil wel absoluut niet zwanger worden dus kan je zwanger worden als je seks hebt zonder condoom tijdens je regels? Mijn vrienden zeggen van niet… stel we gaan nu seks hebben zonder condoom tijdens mijn regels, kan ik dan zwanger raken?
ReagerenAnoniem24 april 2018 om 14:32Ja die heb ik genomen maar dit is de eerste keer dat ik de pil neem
ReagerenJohn (moderator)
24 april 2018 om 14:34Tijdens de menstruatie kun je in principe niet zwanger worden. Maar als je op de eerste dag van de menstruatie met de pil bent gestart, ben je sowieso vanaf de eerste pil beschermd tegen zwangerschap
ReagerenAnoniem24 april 2018 om 14:38Dus er is absoluut geen kans 0% dat je zwanger kan worden als je de eerste keer de pil neemt en seks hebt tijdens je menstruatie? Ik wil echt niet zwanger worden dus het is echt 1000000% veilig? Is er absoluut geen kans op zwangerschap?
ReagerenAnoniem24 april 2018 om 14:40Mijn vriend en ik willen het ook een keer zonder condoom doen maar niets is 100% veilig.. ook de pil niet dus we durven niet maar zou ik het dan gewoon tijdens mijn regels zonder condoom doen of is er nog een mini kans om zwanger te worden?
ReagerenJohn (moderator)
24 april 2018 om 14:40Als je op de eerste dag van de menstruatie met de pil bent gestart, ben je vanaf de eerste pil tegen zwangerschap beschermd.
ReagerenAnoniem24 april 2018 om 14:41Dus ik kan echt niet zwanger worden als ik dan seks heb?
ReagerenAnoniem24 april 2018 om 14:45Ik wil namelijk echt geen kinderen dus als ik nu straks seks heb zonder condoom en net met de pil ben begonnen kan ik echt helemaal niet zwanger worden? Dat is dus echt helemaal 100% veilig?
ReagerenAnoniem24 april 2018 om 14:53Want volgens mij is seks zonder condoom echt mega fijn.. maar ik wil echt zeker weten dat het 10000000% veilig is…
ReagerenJohn (moderator)
24 april 2018 om 14:54Ik heb al 3 x antwoord gegeven op die vraag.
Reageren