- Anoniem2 april 2018 om 19:51
Ik ben een meisje van 16. Ik heb een paar dagen geleden met mijn lief voor de eerste keer voorspel gehad. We hebben afgetrokken, gevingerd. Toen ik thuis kwam zag ik dat ik net mijn regels had gekregen. Vandaag spraken we weer af en hebben we weer voorspel gehad tijdens mijn menstruatie. Ik weet niet waarom maar ik ben ontzettend bang dat ik zwanger kan zijn. Bij het vingeren heeft hij alleen over mijn clitoris gewrijfd en is maar een keer (niet eens diep) in mijn vagina gegaan met zijn vingers. Toen hij klaarkwam lag het sperma op zijn buik. We hebben het afgeveegd ken dan had hij mij gevingerd. Kan iemand mij Ajb zeggen of ik zwanger kan zijn of niet. Danku!!!
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
3 april 2018 om 00:08Tijdens je menstruatie kun je sowieso niet zwanger raken. En om zwanger te raken moet er toch echt sperma in je vagina terecht komen
ReagerenAnoniem3 april 2018 om 12:44John (moderator)
3 april 2018 om 12:58zoals ik al schreef:Â Â Tijdens je menstruatie kun je sowieso niet zwanger raken
ReagerenAnoniem3 april 2018 om 13:24Oke bedankt. Ik was nogal in paniek en zocht op internet naar antwoorden en er werd gezegd dat je zwanger kon raken tijdens je menstruatie dus daarmee dat ik wat bang werd.
Reageren