- Ik2 februari 2018 om 04:11
Hallo dokter,
Ik raakte vroeger rond mijn 16e altijd al heel snel opgewonden al zag ik alleen een mooie meid werd ie al hard. Maar nu ben ik 27 en ik vind niks meer opwindend ik word nergens geil van. Mijn vriendin is super aantrekkelijk en ik wil de rest van mijn leven met haar delen. Ik wil haar ook graag kunnen geven wat haar toekomt maar ik kan niet geil worden. Mijn penos reageerd nergens op en ik voel geen prikkels. Wat moet ik doen??
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
2 februari 2018 om 09:07Dat is niet goed op jouw leeftijd. Gebruik je medicijnen, alcohol of drugs? Heb je veel stres of spanningen?
ReagerenIk3 februari 2018 om 00:11Ik rook en drink niet en gebruik geen drugs, ook nooit gedaan. Spanningen.. ja ik heb dan nu erg last van dit probleem. Ik schaam me er dan niet echt voor maar wel tellerugesteld dat ik mijn vriendin niet dat kan geven dan zegmaar, terwijl ze wel t beste verdiend. Ik ben 1x eerder naar een sexuoloog geweest maar die zij dat er geen fysieke klachten waren en dat alles gewoon goed was.
ReagerenJohn (moderator)
3 februari 2018 om 08:56“maar die zij dat er geen fysieke klachten waren en dat alles gewoon goed was”
Reageren
Alles is dus niet gewoon goed….je hebt wel een zeer vervelend en frustrerend probleem. I zou je toch willen aanraden om naar de huisarts te gaan en een bloedonderzoek naar je testosteron te laten doen. Daarnaast zou je met een psycholoog hierover kunnen praten.