Zoeken Vraag het forum

Niet meer opgewonden.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo, ik heb hier al een lange tijd last van, ik ben namelijk weinig tot nooit meer opgewonden. En aangezien ik een relatie heb, is dat erg vervelend voor mij en voor me vriend. Een jaar terug was ik juist super erg opgewonden, meer dan me vriend etc. Maar sinds een half jaar ongeveer ben ik het totaal niet meer, totaal geen behoefte en ik denk er totaal niet meer aan. Weet iemand hoe dit komt en wat ik er aan kan doen? Dankjewel alvast!

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Hoe oud ben je?
    Gebruik je sinds een half jaar misschien medicijnen?
    Ben je recent ziek geweest?

Reageren
    Anoniem

Ik ben 15 jaar, gebruik geen medicijnen, ja ik heb in augustus ergens een buikgriep gehad, maar het speelde daar voor al.

Reageren
    John (moderator)

Je gebruikt ook de pil niet?

Reageren
    Anoniem

Nee die gebruik ik niet, ben misschien wel van plan om hem te gaan gebruiken.

Reageren
    John (moderator)

Er kunnen verschillende redenen zijn.
    Misschien is je gevoel t.o.v. je vriend ook wel veranderd. Of is de relatie lang niet meer zo spannend als eerder. De puberteit kan daar ook nog een rol bij spelen.
    Ga eens naar je huisarts en overleg het met je huisarts.

Reageren
Reageer op: Niet meer opgewonden.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.