- Karel27 januari 2018 om 15:17
Met seks met mijn nieuwe vriendin gaat mijn penis in bepaalde standjes wat licht pijn doen.
Ik dacht zelf eerst dat ze een spiraaltje had gezien de irritatie.
Het is bijvoorbeeld niet gevoelig als ze op haar rug ligt en ik haar benen aan een kant omhoog hou en zo seks met haar bedrijf.
Wanneer ze ”normaal” op haar rus ligt gaat het irriteren, ook als ze op haar buik ligt behalve wanneer er een kussen onder haar buik ligt wordt het minder of is de irritatie weg.Ook valt het mij op dat zij in aardig wat standjes het gevoel heeft dat ze moet plassen. Dus het lijkt erop dat ik veel tegen haar Gspott aankom.
Het valt mij wel op dat ze een slechte houding heeft. Haar bekken lijkt niet goed te staan. Als ze helemaal ontspannen staat dan staat haar buik naar boven, holle rug. Kan een verkeerde bekkenstand de oorzaak zijn?
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
27 januari 2018 om 16:08Dat zou kunnen. Dat ze vaker het gevoel heeft dat e moet plassen heeft met de “g-spot” helemaal niets te maken, maar met druk op de blaas die door het keuken ontstaat.
ReagerenKarel27 januari 2018 om 16:40Maar ik heb nog nooit een vrouw gehad die van de seks het gevoel kreeg te moeten plassen?
Druk op de blaas? Kan dat ook komen door de bekkenstand?Hier lees ik dat het ook door de Gpott kan komen. Het valt me op dat dit gebied bij haar vrij ver naar het midden van de vagina toe zit i.p.v. meer naar de rand.
Reageren
https://www.dokter.nl/forum/relatie-seksualiteit/118675-plasgevoel-bij-seks/John (moderator)
27 januari 2018 om 16:45De bekkenbodemspieren kunnen daar wel een rol in spelen of de blaas zelf,maar zeker geen g-spot, als die ueberhaupt al zou bestaan. daar zijn meningen over verdeeld
ReagerenKarel27 januari 2018 om 16:53Nou ik heb vrouwen laten klaarkomen door de Gspott te stimuleren. Het spoot eruit…Wat is dat volgens u dan?
ReagerenJohn (moderator)
27 januari 2018 om 16:57ik heb daar zelf geen mening over. Ik geef alleen maar aan dat er over getwijfeld wordt of die wel bestaat.
Reageren