- Anoniem19 januari 2016 om 12:55
Hai,
Ik heb nu al sinds augustus een relatie en ik heb ook gewoon seks met hem. In het begin was dat allemaal prima en ging het goed ja na de seks was het wel wat gevoelig maar dat viel wel mee, tegenwoordig is dat probleem verergerd. Het moment dat hij zijn penis tegen de ingang van mijn vagina zet en hem er voorzichtig in duwt krijg ik zoveel pijn, het brand gewoon. Het is aan de randjes om de ingang heen gevoelig en pijnlijk en aan na de seks doet het echt pijn wanneer je mijn vagina aanraakt. Vervolgens kan ik geen seks hebben de komende 3 dagen. Eerst dacht ik dat het kwam omdat hij nogal groot geschapen is en het gewoon niet paste (omdat 2 vingers bij mij altijd al pijn hebben gedaan) maar dat sloot de huisarts uit. Ik ben helemaal ontspannen in de spieren die rondom mn vagina liggen dus dat is het probleem ook niet (als ik gespannen zou zijn zou hij het wel merken) en nat genoeg ben ik zeker. Ik baal hier zo hard van want ik wil gewoon seks kunnen hebben zonde pijn hebben jullie enige tips?4 reactiesReagerenJohn (moderator)
19 januari 2016 om 16:37Dat is moeilijk te zeggen…….ga terug naar de huisarts en vraag een verwijzing voor de gynaecoloog..
ReagerenAnoniem19 januari 2016 om 16:46heb je geen vaginale candida?
ReagerenAnoniem22 januari 2016 om 06:21Als ik een schimmelinfectie etc zou hebben zou k dat wel merken.. Toch?
ReagerenAnoniem22 januari 2016 om 16:47Ik heb dat ook en ben ermee naar de gyneacoloog geweest. Het blijkt dat ik mijn bekkenbodem te veel aanspan en toen ben ik naar een bekkenbodemfysio geweest en heb ik ontspanningsoefeningen geleerd. Ik heb er nu nog regelmatig last van maar meestal als ik dan probeer te ontspannen gaat het weer goed. Vervelend is het wel.
het nare is dat je na zo’n ervaring met pijn juist gespannen wordt bij de volgende keer, dus het is een soort vicieuze cirkel.
Reageren