Zoeken Vraag het forum

Pijn bij het vrijen, te weinig vocht.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • ernienera

Goede dag allemaal.

Ik plaats hier een bericht namens mijn vriendin (26) en ik (25).

We het heb het volgende probleem: Zij heeft problemen met nat worden voor het penetreren. Het is genoodzaakt om haar lang (af en toe heel lang) tot bijna klaarkomen te stimuleren zodat ze nat genoeg is om over te gaan op het penetreren en zodat het ook fijn blijft.

Bij het aanraken van de vagina intern doe het vaak pijn.

Nadat we seks hebben gehad, is het de volgende ochtend ook niet fijn. Dan doet het gewoon PIJN!!!

We hebben al veel dingen geprobeerd, lang voorspel. glijmiddel etc. Het is niet het glijmiddel maal gewoon intern de vagina. Ze geeft ook aan dat ze dit vroeger niet had. We hebben al wel ruim 2 jaar relatie maar die pijn is altijd wel aanwezig geweest. Door die pijn kan ik haar ook niet echt masturberen.

De seks is wel gewoon goed, maar die pijn voor haar is gewoon vervelend dat zullen jullie wel snappen. En ik krijg er dan ook veel minder zin in je wilt je geliefde goed laten voelen, en niet pijn laten leiden :P…

iemand ervaring???

Greetz.

6 reacties
    Reageren
    ernienera

En nog iets. Zij denkt dat het aan de pil kan liggen, ze neemt namelijk sterke pillen (de sterkste). Dus ze wilt nu voor iets minder sterks gaan. Zal dit helpen?

Reageren
    Pien

Of het gaat helpen is natuurlijk niet zeker, maar een lichtere pil kan wel degelijk invloed hebben op de hormonale reacties op opwinding en dus het vochtig worden van de vagina. Ik denk dat zij gelijk heeft. Maar of de pijn minder wordt, dat betwijfel ik. Pijn is namelijk vaak een teken dat er iets niet goed zit.

Reageren
    Kazz

Dat kun je inderdaad proberen. Het kan zijn dat de pillen inderdaad voor deze bijwerking zorgt. Zeker omdat ze aangeeft dat ze dit vroeger niet had. Ik zou eens naar de huisarts gaan en vragen naar een lichtere pil.

Reageren
    KomiAmen

Erg herkenbaar!
    Stoppen met die hormoonzooi en verder puur natuur gaan., ja helaas dan wel met condoom. Periodieke onthouding kan uitkomst bieden als je heel regelmatig menstrueert.
    Probeer het een poosje en je zult zien dat dit verbazingwekkend goed werkt.
    Succes. KA.

Reageren
    Anoniem

Eens bij een gynaecoloog gaan zou ik zeggen.

Heeft ze enkel pijn na het vrijen of ook bij het binnen komen en tijdens het vrijen zelf?
    Dan kan het misschien ook iets anders zijn of meerdere dingen tegelijk, wat niet zo fijn is natuurlijk. En ik spreek uit ervaring als het meedere dingen zijn, de meeste gynaecologen zien dan niet onmiddellijk wat het juist is en beseffen niet dat het ene probleem gelinkt is met het andere en dus eigenlijk eerst het ene probleem moet aanpakken voordat je verder kan natuurlijk.

greetz en succes JC

Reageren
    Anoniem

Het antwoord op dit probleemis geen condoom. Het juiste antwoord is weten wanneer ze het vruchtbaars is. Witte mensen zijn niet een met de natuur. en kennen die wetten dan ook niet. na de menstruatie en de eisprong is de vrouw 16 uur vruchtbar.  Het sperma van de man blijft +/- 120 uur leven in het lichaam van de vrouw goed. Rekensom 120+16 =136 uur. 1week heeft 168 uur. bij deze is geduld een schone zaak. Als je dit kan masteren leef je zonder troep in je vrouws`s lichaam, je help de natuur van vruchtbaarheid niet omzeep. want alles wat ze in neemt komt er weer uit en het komt in het in de natuur terecht. Dus meer mensen en dieren die onvruchtbaar worden, omdat het in de natuur terecht komt. Dus gewoon de eerste week niet vrijen. Kijk ook op de website van Sensiplan.

Reageren
Reageer op: Pijn bij het vrijen, te weinig vocht.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.