- Onzeker15 oktober 2017 om 13:08
Goedemiddag, ik had graag even gepolst naar jullie ervaringen/kennis. Mijn vriend is voorstander van anale seks (ik minder maar dat ter zijde). Ik zou hem dit pleziertje af en toe wel eens willen gunnen, maar ik ben enorm bang/onzeker over het feit of hij op die manier mijn (Mirena) spiraal niet zou verduwen… ik weet uiteraard dat een spiraal niet in mijn kont zit, maar de wand tussen de vagina en je kont is toch enorm dun? Ik heb nl geen zin om met een paniekaanval naar mijn dokter te mogen vluchten uit schrik datie verschoven zou zijn… maar durf het hem ook niet te vragen. Iemand ervaringen of iemand die me onderbouwd gerust kan stellen?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
15 oktober 2017 om 13:25Je mirena spiraal kan daar niet door verschuiven. Je baarmoeder wordt door anale seks niet geraakt. Als het tenminste op een normale normale manier gebeurd. Voor zover je van “normaal” kunt spreken bij anale seks.
ReagerenOnzeker11 november 2017 om 13:35Dus bij ‘gewone’ /rustige anale penetratie kan het niet geraakt worden? Of wat ziet u als een ‘abnormale manier’?
ReagerenJohn (moderator)
11 november 2017 om 15:13Als dat op een rustige manier gebeurd, kan er niks met de mirena gebeuren
Reageren