23jaar overdag en s'nachts

goeie avond ik ben 23  jaar en heb last van zeer zware urine verlies  het begon allemaal met pijn in me rechter been dat ging uiteindelijk ook naar me onderdruk  dus zijn er foto's en scans gemaakt  van me rug ze dachten aan een hernia dat is het niet  toen dachten ze omdat mijn si gewrichten scheef staan  aan  steunzolen dat is het ook niet dus op naar de orthopeed die heeft een scan gemaakt van me rechter heup daar bleek dat er in me rechter si gewricht  (bekken /heup)  een grote plek /bult zat was dus een ontsteking. Maar ik heb al vanalles gehad kwa  pijnstillers en antibiotica diclovannac naproxen celecoxip  niks werkte  dus werd ik ook gelukkig gelijk naar de reumatologie gestuurd bloed laten prikken noem maar op zelfs soa test gehad gelukkig geen soa  maar omdat het niet in het bloed is te vinden wel op scans blijkt er dus reuma te zijn ben schilder dus ja heb me benen knieën en handen en nek hard nodig dus  alles is getest en godzijndank is er dus reuma geconstateerd en heb ik spondyle artritis   Maar ik liep ook bij de urologie omdat ik incontinent ben  heb ik vanalles gehad pillen Scopie noem maar op niks werkt  gepraat en gebeld rust noem maar oP NIKS WERKT  dus gebeld en noem maar op met artsen  en me verzekering 3 x gebeld 3x brieven gestuurd.  En nog steeds geen vergoeding toen kreeg ik een operatie misschien maar dat kost meer dan 6duizent euro  zelfs dat wiLDE ze niet vergoeden toen heb ik met artsen en zelfs me advocaat  gebeld met Univé  van jo tis kiezen of delen of nog 80 jaar me luiers vergoeden wat meer dan 200 duizend  euro dan is  of 1 x iets meer dan 6 duizend euro en ik ben klaar..... toen was de keuze wel gemaakt ik mocht met pijn en moeite.geopereerd worden ik heb de operatie overleefd Haha maar ben gvd nu nog steeds incontinent!! Omdat de operatie niet voldoende heeft geholpen  dus ja schiet mij maar lek wat nu te doen..........

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: 23jaar overdag en s'nachts

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe