- N.054814 juni 2017 om 19:40
Hallo, ik ben 14 jaar oud. Misschien heel raar dat ik dit bericht ga plaatsen maar ik ga her toch doen! Ik loop nu al een paarweken bij de huisarts. Toen ik 2 weken terug bij hem was, ging mama mee naar binnen en toen moesten we even naar een kamertje mij wegen toen sloeg hij op mijn kont. Nu heb ik stiekem een afspraak gemaakt vorige week donderdag (8 juni) omdat ik iets moest vertellen aan hem waar mijn klachten warschijnlijk doorkomen. Ik vond het super moeilijk om te vertellen, ben er gisteren heen geweest (13 juni) het gesprek ging opzich wel goed, hij zij nog wel ik WIL dat we volgendeweek nog even afspreken ik weet niet waarom? Toen ik wegging gisteren wou ik hem een hand geven, maar hij deed eerst z’n armen wijd van een knuffel dus ik gaf hem gewoon een hand. Toen omarmde die mij en we stonden hand in hand en hij knuffelde mij soort van hij pakte me vast en was lekker tegen hem aan. Sinds gister ben ik ineens super verliefd geworden. Nu heb ik 20 juni a.s dinsdag nog een afspraak. Maar wat moet ik doen vind hij mij ook leuk? En is het normaal wat hij doet?
3 reactiesReagerenLara15 juni 2017 om 10:43hij sloeg op je kont? Dit mag dus echt niet! Het is verboden want je bent nog super jong! Ik zou maar uitkijken, straks verkracht hij je nog
ReagerenCatootje15 juni 2017 om 19:03Het is heel normaal dat je snel verliefd wordt als je zo jong bent maar probeer je niet te laten meesleuren en zeker niet met zo’n veel ouder persoon. Een huisarts zou nooit iets moeten doen met zijn gevoelens naar een patiënte maar zeker niet met zo’n jong iemand en het zeker niet normaal dat ie je zo aanraakt. Alleen een hand of een schouderklopje zou kunnen. Ik denk dat je die afspraak beter kan afzeggen als er geen medische noodzaak voor is. Als hij echt dingen bij je probeert is hij ook nog eens strafbaar. Denk dat je het beter ook thuis kan vertellen, misschien dat het beter is om een andere huisarts te nemen.
Als je verliefde gevoelens fijn vind kan je die beter vinden bij een leeftijdgenootje, al moet je dan ook uitkijken dat diegene geen dingen wil doen waar jij nog niet aan toe bent. Als je een lekkere knuffel wil kan je die misschien ook van je ouders krijgen.
ReagerenFake21 juni 2017 om 23:02Dit klinkt dus echt heel erg fake.
Reageren