Zoeken Vraag het forum

Nogsteeds pijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Xx

Ik had een vraag gesteld die werdt niet  beantwoord dus ik doe het weer.

dus vorig week donderdag had ik seks met mijn vriend. We hebben het eventjes in de bad gedaan en daarna weer op bed maar ik was niet nat genoeg maar toch duwde hij zijn penis in me en dat deed pijn maar later niet. Dus nu heb ik sinds vrijdag branderig gevoel tijdens t plassen ik moet niet veel plassen maar als ik dat doe dan heb ik dat. Onder de douche raakte ik het aan omdst ik wou zoeken of er een wondje ofs was maar als ik het voel dan brand het net alsof er een heeel klein snee in zit. Ik had dit ook ooiy gehad en het ging weer weg na twee weken maar hebben jullie enig idee hoe dit komt? Dit komt sowiezo door droog seks maar is dit zeker? En way moet ik nu doen? Gewoon het wassen elke dag met water? Want tijdrns het douchen voel ik ook dat het echt  rand. Help me!

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Die vraag was wel beantwoord.   Ik had geschreven dat je naar de huisarts moest gaan als de klachten aanhouden.

Reageren
    Xx

Ow sorry dan heb ik het niet goed gelezen. Maar wat ik vandaag merk ik dat ik eerst echt pijn had tijdens t plassen bij me onderbuik en dat ik me baarmoeder echt voelde pijn doen en nu is dat over. Alleen het branderig gevoeletjw tijdens t plassen alsof ik een sneetje heb. Hoop echt dat er niets aan de hand is. Had dit ook wel valer alleen natuurlijk heel kut dat je dit weer moet mee maken. Heeft u misschien tips voor seks om dit de voorkomen?

Reageren
    John (moderator)

Geen seks als je te droog bent, tenzij je een glijmiddel gebruikt. Je vriendje moet niet alleen aan zichzelf denken…

Reageren
Reageer op: Nogsteeds pijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.