Zoeken Vraag het forum

Pijn na sex

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem 1

heb al verschillende malen geprobeerd een bericht te posten, was uiteindelijk gelukt, maar was nog info vergeten, slaag er niet in die als reactie bij te voegen… dus hopelijk lukt het nu!

Ik heb al veel gelezen, maar hoop toch nog wat wijzer te worden door mijn eigen problemen op tafel te gooien!

Hallo. Ik ben een meisje van 16jaar. Ik heb 1jaar een vaste vriend en neem ook al 1jaar de pil. Mijn vriend en ik hadden zeer vlug al sexueel contact. In het begin had ik heel veel pijn. Een branderig gevoel, en gezwollen errond. Eerst dachten we dat dat kwam omdat ik niet opgewonden genoeg was. Dus maakten we het voorspel langer. Het hielp, maar niet helemaal. Ik begon op te zoeken en vond dat het ook kon omdat ik mijn bekkenspieren teveel opspande. Ben erop beginnen letten. Na een tijdje ging de pijn over. De effectieve reden van de pijn hebben we nooit geweten. Heb dan heel lang sex kunnen hebben zonder pijn. Sinds een week begint het weer. Exact hetzelfde. Het doet verschrikkelijke pijn bij het zitten. Na 2à 3 dagen is het over, maar kan ik nog steeds geen beweging verdragen. Het begint ook te jeuken na een tijdje, maar mijn vochtverlies is niet abnormaal. Daarom denk ik dat het schaawondetjes zijn van het schuren. Dat lijkt me ook het logischste. Het jeuken begint een dag erna. De pijn is enkel bij het ingaan en erna. Het is dan ook enkel aan de rand en niet binnenin. Vorig jaar was het ook begin de zomer. Misschien dat daar een link te vinden is. Voor derest is er niets veranderd. Soa lijkt me uitgesloten aangezien we enkel met elkaar gemeenschap hebben en hebben gehad. Ikzelf ben van kinds af aan wel al gevoellig voor infecties, heb gelezen dat het daar ook wel aan kan liggen. (Er is ook een heel klein beetje bloed, enkel direct erna. Moet echt drukken met papier om een beetje te zien, na 10min is er niet meer, en het brand bij het plassen enorm) als ik het afkoel met koud water is het sneller over. Daarom denk ik dus aan schaafwonden.We doen het nooit met condoom omdat we dat allebij niet prettig vinden. Kan iemand me wat verder helpen? Iemand die dit zelf al heeft gehad?

Groetjes

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Ga met die klachten naar de huisarts voor onderzoek.

Reageren
Reageer op: Pijn na sex
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.